" alaa aku bosan la duduk kat rumah ni . Dah la aku tak boleh keluar ."
Haa aku sindir sikit ayat tak boleh keluar tu .
"Ke kau nak call kawan kawan kau . Eah kau dengar ye kalau kau call kawan kawan kau . Aku tak teragak agak nak bunuh kawan kawan kau tau. Aku akan bunuh depan depan kau . Ingat tu!"
Wajah dingin harith dilemparkan kearah aku .
"Kejam gila kau kan . Kalau kau taknak belikan takpayah la ."
Aku turut sama tunjuk riaksi wajah dingin. Aku terus berlalu dari sofa lali menuju ke bilikku .
Harith meraup mukanya dgn kedua dua tapak tangan . Rambut dikuak ke belakang menyebabkan sedikit serabai .
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
'TOK...'
'TOK...'
'TOK...'
"Emy keluarlah dinner. Kang sakit nanti ."
panggilan Lembut harith seakan memujuk aku .
Aku yang berada di balkoni bilikku hanya pendulikan suata itu.
"Emy keluarlah . Jom dinner."
"emy... "
Rayu harith lagi apabila tidak kedengaran suara aku dari dalam . tapi suaranya mmg x berubah selamani . Asyik suara dingin dia je . Suara macho ke ? Ye kot . Wah dah pandai kau emy ye ..
"Emy suka hati kau la yang tanggung sakit kau . Bukan aku . Dah aku nak keluar."
Mesti harith dah bosan pujuk aku . terdetik sayu sedikit hati aku apabila dia hendak meninggalkan aku .
"Aku takkan keluar ." Bisik hatiku.
' krukkk kruukkkk krukkkk '
"Adoi perutni jangan la macam ni . Tahan ye perut aku taknak makan . Aku tak nak keluar . Kita tak boleh kalah dengan ego kita ni."
Aku bisik sendiri . Semakin lama tahan semakin kuat bunyi perut ni .
"Huwaaa aku dh tak tahan . Lapar gila ! . Mamat tu x de kan dalam rumah ni . Baik aku keluar . "
Aku mula menapak kearah pintu bilikku dan melangkah keluar. Aku jalan berhati hati dan perlahan lahan . kot kot lah mamat poyo tu ada lagi dalam rmh ni . Kantoi la aku .
Sesampai didapur aku masih mengendap gendap melihat ruang tamu .
"HUARGGHHHH !!!"
bunyi sergahan dibelakangku membuatkan aku terperanjat .
"Makcik kau makcik kau .. "
Aku melatah sambil menghempuk kepala suara sergahan tadi. Kot kot la pencuri , perogol bersiri , penyamun . Erh apa apalh.
"Adoii sakit .. sakit..... dh dh .... "
Aku memberhentikan perbuatanku . Suara itu bukan suara lelaki mafia itu .
Nanti sis update plak ye . So goodluck guys yg pt3 .Thanks for read . 😃😃😀😀😊😊😊😊😘😍😚😚
YOU ARE READING
My Hero , Mafia
Romancesinopsis Emy seorang budak yg degil dan keras kepala. Dia seorang ank yatim piatu . Pada suatu hari , seorang lelaki mafia telah mengambil dan menjaganya . Tapi emy sangat kasar melayan lelaki itu . Bukan lelaki itu sahaja malah semua lelaki dia me...