”Hej.Kako napredujes? "
“Uf.Mucim se. Ti?”
“Ja sam. Ovaj. Ja sam sa Nikom u kaficu” osecam da je sad pocrvenela.
”Jao pa to je divno”
“Jest ali nisam te zbog toga zvala Melin. Ovaj. Videla sam Filipa.”
“Dobro. Sto mi to govoris” seckala sam se ispred prozora I izasla na terasu. Mesec je obasjavao celu okolinu. Zvezde su nezno sijale.Oci su mi se kao I uvek polako punile suzama kad god cujem za Filipa.
”Moras da znas da sve sto ti kaze da te laze. Slagao te je opet ,molio da se pomirite I da se promenio. Rekao ti je da nema nijednu. Da je samo tvoj. Jer sam upravu”
"Jesi I ja razmisljam dal da se pomirimo. Nedostje mi Dzoana. Suvese je toga sto me vezuje za njega.Jos uvek ga volim.Ispao je skot ali “Uzdahnula sam”Ne znam. Plasim se da mu opet verujem” Polakio sam skliznula niz zid I sela na patos.
”Znam draga. Ali zovem te da ti otvorim oci. Povredio te je I opet te laze. Svaki put kad se pomirite on opet po starom. I ovog puta bilo bi isto. Sedim u jednom uglu sa Nikom. On sedi za sankom I ljubi se sa onom plavusom sa faksa. Zbog toga te zovem” ispusila sam jedan jecaj. Ne mogu da verujem da opet to radi. Opet me laze. Suze su klizile niz moje obraze. Koliko god ne zelim da placem suze same idu.I koliko god zelim da ga zaboravim ne mogu. Suvise je lepih trenutaka bilo, ai ti trenuci se poklapaju onim losim trenucima.
”Zasto je toliki kreten zasto”
“Melin ,zao mi je ali morala si ovo da znas. Imam I dokaz. Nik ih je slikao.”
“Hvala ti Dzoan.Uvek sam znala da si pravi prijatelj. Izvini me ,zelim da budem malo sama.”
“Vazi draga. Zovi me ako hoces da pricamo . Caos Melin” spustila sam slusalicu I bacila tlefon na drugi kraj terase. Zaustavio se tacno na ivici. I da je pao bilo bi me briga. Bilo bi lakse da se tako otarasim svih slika I uspomena. Ovako nemam snage da sve to obrisem. Cesto pustim nase snimke I gledam koliko nam je bilo lepo I on je sve to unistio. Unistio je moju ljubav,sve je tako lako bacio u vodu. Sto si takav kreten Filipe sto. Rekla sam to glasno. Usla sam u sobi I krenula da spustam roletne Nesvesno sam pogledala na komsisku kucu I videla Tea u svooj sobi.Nisam znala da je njegova soba prekko puta moje. Sklonila sam pogled I nastavila da spustam roletnu.Video me je I ustao sa kreveta I stao na prozor. Ja sam u trenutku brisala suzu sa obraza I mahnula mu. Osmeh sa njegovog lica je nestao kad me je video da sam plakala. Gledali smo se par trenutaka. Pokazala sam da idem da spavam, on je klimnuo glavom I mahnuo mi. Na licu je imao upitan izraz lica Sigurno se pitao sto sam plakala. Legla sam u krevet ali nisam mogla da spavam. Slaba svetlost meseca mi je ulazila kroz terasu I drzalo me budnu.Glava mi je bila puna raznih pitanja . Vrtela sam se satima u krevetu. Odjednom je nesto lupilo na moj prozor.Ustala sam I izasla na terasu.Filip je stajao dole. Bio je sav rascupan I pijan rekla bi.
”Filipe. Sta radis ti ovde” Glasnije sam to rekla.
”Jesi li ti normalan”
“Melinda ljubavi.”
“Filipe. Smesta da si otisao. Ne zelim aa pricam sa tobom.”
“Zasto Melinda. Posle svega sto smo prosli”
“Ti si sve to bacio u vodu Filipe. Idi molim te idi.Probudices mi komsiluk I roditelje.”
“ Neidem ja nigde.” uzela sam jaknu I sisla tiho u dvoriste.
“Filipe odlazi.Pijan si.”
“Pijan jesam. Jer nisi vise moja. “
“Za to si sam krvi. Odlazi Filipe molim te.Pravis mi problem. I nemoj da se deres.” Uhvatio me je za obe ruke
YOU ARE READING
Chance For Dance
RomanceMelinda Dzonson ,21 godisnja devojka upoznaje Tea na sasvim specifican nacin. Njihove sudbine se tu spajaju. Ples,gluma i sve stvari koje vole ih jos vise vezuju. Postepeno postaju nerazdvojni.Ljubav im jaca sve do jednog kobnog dana kada ih nesreca...