Okrenula sam se. Ispred mene je stajao decko rascupane plave kose i plavih ociju. To je decko koga sam ja danas prekinula zbog mog glupog telefona.
"Samnom nisi plesala" stajao je prekrstenih ruku i imao blistav osmeh na licu. Cula sam Marka kao je rekao
"Ouu .Cuvaj se mala" i naravno misli da ga nisam cula. Krenuo je laganim korakom prema meni i poklonio se
"Dali ste za jedan ples mlada damo" uu ovo mi se svidja . Barem neko zna da se ponasa .Nasmesila sam se
"Naravno" stavila sam svoju ruku u njegovu i on me je snazno privukao ka sebi. Toliko smo bili pripijeni jedno uz drugo da su nam se nosevi dodirivali. Pocela je muzika. Pogledala sam sa strane ,samo smo mi bili u u centru a ostali su se okupili sa stane i poceli da nas gledaju. Vratila sam pogled na decka i susrela sam se sa stvarno prelepim ocima. Njegov pogled je svuda lutao po mom licu. Znao je pokrete. Oh odlicno je znao pokrete.
"Ti znas pokrete" nasmejala sam se. Zavrteo me je i sledec trenutka sam se nasla na par centimetara od patosa.
"Da ,znam sve pokrete" osetila sam dah na svom vratu. Podigao me je i opet su nam se pogledi sreli. Nikad do sad nisam ovako plesala sa nekom osobom koju nepoznaje. Ustvari, nikad nisam sa nekim ovako strastveno plesala.
"Ti si plesac?" opet me je zavrteo i okrenuo me, moja ledja su bila pripijena uz njegove gdrudi.Sapnuo je
"Zasto ljudi vole da pricaju tokom plesa. Treba se uziveti ,osetiti ritam"njegov dah se sirio mojim vratom.Okrenuo me je i videla sam da zmuri.Ohh definitivno je gori od mene
"Konacno neko gori od mene" tiho sam to rekla.Naglo je otvorio oci i nasmesio se. Boze stvarno ima pogled koji ledi i topi u isto vreme. Muzika se polako privodila kraju.Mogla bi ovako plesati danima.
"Mogao bi ovako plesati danim" on to meni cita misli. Zavrteo me je i ponovo me lagano spusto do poda i podigao.
"I ja" rekla sam zadihano.Pesma se zavrsila a mi smo ostali da stojimo zagrljeni.Ne znam sta je ovo bilo ali ovo je najbolji ples u mom zivotu. Stajali smo tako zadihani . Njegove ruke su me grlile a moje su lagano bile naslonjene na njegove grudi . Nasmesili smo se jedno drugom i okrenuli se prema publici.Mark je prilazio i tapsao dok sam videla da neki stoje otvorenih usta. "Da se prestavim.Ja sam Melinda "osmehnula sam se i pruzila ruku.On me je odmerio i pruzio ruku"Ja sam Teo."
Pogledala sam u Marka i svatila da se odmeravaju medjusobno.Mark me je drzao za ruku .Teo je gledao pravo u moju i njegovu ruku. Nista mi nije bilo jasno . Istrgla sam ruku i krenula ka svlacionici. Bila je mala i skucena ,puna neprijatnih mirisa. Brzo sam se presvukla. "Mark mozes li da me otpratis do kuce?" okrenuo se i uhvatio me za ruku"Slusaj , nesto mi je cudno u vezi onog Tea" ja sam se nasmejala
"A daj , ljubomoran si zbog jednog dobrog plesa"udarila sam ga u rame.
"Ozbiljan sam Melinda" nikad me nezove punim imenom.
"Mozes li da me dopratis ili ne?" osmehnula sam mu se.
"Izvini ali ne mogu. Moram da zurim na aerodrom moji stizu pa moram da ih pokupim"
"A pa dobro. Puno ih pozdravi"nasmejala sam se i zagrlila ga. On je otisao a ja sam otisla da se javim treneru. Krenula sam prema izlazu. Hodnik je bio uzan sa puno prozora sa strane. Teo je stajao naslonjen na jedan od njih.Polako sam prosla pored njega.Pogledi su nam se susreli . Imao je blag osmeh na licu.Produzila sam i izasla iz dvorane. Put do moje kuce nije bio dug. Lepo je setati uvece. Ukljucila sam telefon i videla gomilu propustenih poziva od Dzoane. Pozvala sam je,javila se odma posle prvog zvona"Dali ti sedis na usim?"
"Izvini,imala sam naporan trening ,pricam ti sve sutra."
"Dobro,nalazimo se sutra kod nase prodavnice.Sutra neces izbeci predavanja."
YOU ARE READING
Chance For Dance
RomanceMelinda Dzonson ,21 godisnja devojka upoznaje Tea na sasvim specifican nacin. Njihove sudbine se tu spajaju. Ples,gluma i sve stvari koje vole ih jos vise vezuju. Postepeno postaju nerazdvojni.Ljubav im jaca sve do jednog kobnog dana kada ih nesreca...