Yeni Okul

135 4 0
                                    

sabah gözüme giren güneş ışıkları sayesinde uyandım diyemeyeceğim en az güneş alan benim odam çünkü. alarmın o iyrenç sesiyle uyandım desem daha doğru olur yatakta doğrulup ayaklarımı yataktan sarkıtıp  ayakta uyumaya devam ederken bugün yeni okulumda ilk günüm olduğu aklıma geldi ne lanet bir gün ama , eski okulumda giydiklerim yüzünden erkek gibi olduğumu söyleyip alay ederlerdi burada da farklı olacağını sanmıyorum insanlar nedenlerine bakmadan sadece alay ederler ne kadar umursamaz gibi davransamda üzülüyorum işte elimde değil . Bunları düşünerek yataktan kalkıp banyoya gittim ve kısa bir duş aldım duştan çıktıktan sonra herzaman ki gibi vücudumu belli etmeyecek kıyafetler giydim ve saçlarımı kurutup yine bir şapkanın içinde sıkıştırdım sonra aşağı babamın yanına indim diyecektim ama her zamanki gibi yine babam erkenden işe gitmiş ve bana okula kaydımı yaptırdığını ve erkenden gitmesi gerektiğini anlatan bir not bırakmıştı kağıdı buruştururup çöpe attım ve kahvaltı yapmadan evden çıktım  babam benim için özel bir şoför bırakmıştı ama onun yerine taksiyle gitmeyi tercih ettim 10 dakikalık bir taksi yolcuğundan sonra yeni okuluma geldim ne kadar istemesemde babam özel bir okula kaydımı yaptırdı ne harika ama kendini beğenmiş küstahlarla dolu bir okul düşüncelerimi bi kenara atıp okulun kapısını açıp içeri girdim ve okulun badana suratlı sürtüklerinin ve kendini beğenmiş küstah ların yanından geçerek müdürün odasına doğru ilerledim yanından geçtiğim sürtükler bana iğrenircesine bakıp yanındaki arkadaşına bişeyler söyleyip gülüştüler  şaşırmadım burda da böyle olacağını biliyordum  en sonunda müdürün odasına geldiğimde kapıyı çalıp içeri girdim " Sen Bahi beyin kızı Dorya olmalısın  ben müdürünüz selahattin baban kayıt işlemlerini bitirdi buda ders programın ilk ders birazdan başlayacak " diyerek elime 2 kağıt parçası tutuşturdu ben de teşekkür edip odadan çıktım ve buarad adımı öğrendiniz Dorya bu ismi bana annem koymuş en sevdiği isimmiş bunlar aklıma geldiğinde istemeden gözlerim doldu kendimi toparlayıp şimdiki dersim olan almanca sınıfını bulmak için koridoru dolaşmaya başladım sınıfı bulduğumda en arka sırada boş olan biryere çantamı koyup oturdum o sırada içeri bir kız bir erkek girdi herkesin onlara baktığını gördüğümde bunların okulun popilerleri yani en sürtüğü ve en züppesi olduğunu anladım adını bilmediğim züppe çocuk gözlerini sınıfta dolandırdı ve vana geldiğinde durdu ve alayla sırıttı ve yanıma gelmeye başladı ne söyleyeceğini merak etmedim değil ama bana ne söyleyebilirdi ki her zamanki alay  cümleleri işte " ooo okulumuza yeni bir soytarı gelmiş "diyip güldü ve beni alayla süzdü  "böyle giyindiğine göre ya eşcinsel yada özürlü olmalısın söylesene hangisisin "dedi yaklaşarak sinirle ayağa kalkarak " ikiside senin gibi kendini beğenmiş küstah bi züppe olmak tan iyidir" dedim bu cümlemle yüzünde ki gülümseme silindi ve bütün sınıf sessizce züppeye bakmaya ve fısıldaşmaya başladı isimsiz küstah bana fısıltıyla "bittin sen " diyerek sırasına oturdu  Küstahın sevgilisi olduğunu düşündüğüm sürtük bana iyrenerek bakıp yerine geçti sonra içeri 35 li yaşlarda bayan almanca hocamız girdi " çocuklar uzun bur tatilden sonra yine birlikteyiz bu arada yeni öğrencimiz Dorya kendini sınıfa tanıtabilirsin " dedi . Neyin biz 1. sınıf mı oflayarak ayağa kalktım " ben Dorya Karan  babamın işi yüzünden istanbuldan buraya taşındık  bu kadar " diyerek yerime geçtim herkesin bakışlarını üzerimde hissediyorum çok geçmeden aysel hoca derse başladı dersi dinlediğim söylenemez aklımda sadece küstahın söylediği " bittin sen " ne yapabilirdi ki beni rezil mi edecek zaten dalga konusuyum , beni üzecek mi zaten benden daha mutsuzu yok .

Yeni bir bölüm çok uzun olmadı ve bunlar geçiş bölümleri gibi daha asıl konuya gelmedik sorularınız olursa sorabilirsiniz.

KÜSTAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin