Преди два дни снимахме първия си музикален клип. Беше вълнуващо, защото се случва за първи път на всяка от нас. Но беше и изморително, защото снимките бяха цял ден. За всяка сцена бяхме с различни облекло и грим, което също ни изтощи. Снимките започнаха в 7 часа сутринта, а клипът беше напълно заснет в 10 часа вечерта.
На следващия ден ни направиха първата фотосесия. Беше много приятно, дори и да се преобличахме повече, отколкото в клипа. Също бяхме изморени, защото се местихме от място на място, но поне не танцувахме танца сто пъти.
Все пак не трябваше да се оплакваме, ние сме избрали да се занимаваме с това. А и момчетата казаха, че ще става по-лесно и ще свикнем.
Днес беше рождения ми ден. Дали се вълнувах? Не, изобщо. Обикновена събота. Просто ден, в който остарявам. От днес вече съм на 19 (20 корейски).
Станах рано сутринта, за да довърша песента, която започнах ден след рождения ден на Чим. За три дни написахме четири песни. Тази ще е пета. Мислех, че ще отнеме повече време. Разбрах, че и Хея пише песен, която до утре ще е готова. Облякох се и се заех с писането.
Понеже не ми оставаше много, бях готова за два часа. Беше станало 10 часа. Рано е да будя момичета. Събота е, ще ги оставя да спят. Пък и тази седмица беше натоварена. Отидох в кухнята, за да направя яйца с бекон, гофрети и палачинки. Може да не се вълнувам толкова за рождения си ден, но все пак трябваше да ги почерпя с нещо. Също минах и през магазина, за да купя нещо за пиене. В къщата ни всякакви сокове и коли свършват бързо.Когато бях напълно готова и бях подредихла масата, вече беше 12 часа. Качих се, за да ги събудя, но нямаше никого в стаите. Нито съм видяла, нито съм чула да излизат. Ох, сигурно са намислили нещо. Знаех си, че няма да ми обърнат внимание, когато им казах, че не искам изненади. Не, че не ги обичам, напротив, но подготовката отнема много време. Ще звънна на Лора. Взех телефона и я набрах.
YOU ARE READING
A dream come true
FanfictionИстория за момиче, което с двете си най-добри приятелки, е на път да сбъдне най-голямата си мечта. Заминават за Корея, където се явяват на кастинг в BigHit за нова женска група. Съдбата ги събира заедно с корейката Хея. Така те започват заедно да въ...