(16)

25 3 1
                                    

× Гледната точка на Джимин ×

Знаех, че се шегува, затова продължих и да я дразня.
Влязох след нея с роза, която откъснах като се върнах в конюшнията след като ПОБЕДИХ!
Започнах да я търся, което не отне много време, защото видях как опашката на косата ѝ стърчи от оградата на една от клетките.
Тръгнах на там, слагайки розата в устата си. Застанах пред нея, а тя ми се усмихна сладко.

К: Упс!

× Гледната точка на Криси ×

Застана пред мен. Беше много сладък.

Но лиснах кофата право в лицето му, което доведе до падането на розата от устата му

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Но лиснах кофата право в лицето му, което доведе до падането на розата от устата му.

К: Упс!

Беше шокиран от това, което направих. Погледна ме уж "злобно", а аз започнах да бягам, смеейки се.

Чим: Това беше много гадно.

Започна да тича след мен. И бързо ме настигна. Това момче....как е толкова бърз? Хвана ме през кръста и ме хвърли на рамото си.

К: Неее, пусни меее!

Смеехме се, въпреки че на мен ми беше малко зле, защото бях с главата надолу.

К: Пусни ме деее!
Чим: Добреее!

Пусна ме и преди да кажа каквото и да било, той ме бутна в стената зад мен и ме целуна. Дълга, нежна, но в същото време страстна целувка.

Чим: Обичам те!
К: Да бе!

Това беше единственито, което успях да кажа. Гледах го като гръмнат заек. Той се засмя.

Чим: Обичам те!
К: Да бе да, чух те и първият път ама...
Чим: Ама какво?
К: За пръв път някой ми казва, че ме обича.

Аз наистина съм пълен идиот. Нормалните хора щяха да отговорят с "И аз те обичам", но не, аз трябваше да ръся пълните простотии.

К: Аа....и аз!

Той се наведе и ме целуна отново.

Чим: Става късно, искаш ли да тръгваме?
К: Мхм!

Отидохме да се преоблечем и след това се качихме е колата. Мислех, че ще се прибираме, но явно няма, защото той продължи да влиза навътре в гората.

К: Къде отиваме?
Чим: Ще видиш!
К: Обичам изненади.

Пътувахме около 1 час и половина и спряхме пред къща с размерите на замък? С басейн?

К: Какво по...
Чим: Харесва ли ти?
К: Да, много! Ама....на кого е?
Чим: С момчетата си я купихме след като пуснахме Wings албума.
К: Невероятна е!

Влязохме вътре. Изглеждаше като къща на мъже. Не от тези разхвърляните, напротив даже беше подредено и чисто, но просто се усеща, че тук живеят само мъже. Не знам дали ме разбирате, но да...

К: А защо не предупреди, че няма да се прибираме, за да си взема някакви дрехи.
Чим: Лора се е погрижила за това.

Чак сега видях, че носи два сака. Един за него и един за мен.

Чин: Е, какво ще правим? Имаме цяла къща на разположение.
К: Не знам, ти кажи.
Чим: Може да гледаме филм, да влезем в басейна, да...
К: Басейна. Нощно къпане.
Чим: Дообре. Ела да се преоблечем!

Качихме се и влязохме в една тъмно синя стая с едно огромно бяло легло по средата.

К: Твоя ли е?
Чим: Мхм!
К: Аа, в една стая ли ще спим?
Чим: Ако е проблем ще отида в друга.
К: Не, не, няма нужда.
Чим: Отиди да се преоблечеш в банята ей там, а аз ще се преоблека тук набързо.

Само кимнах взех банския, който Лора беше сложила в сака и отидох да се преобличам.

Когато излязох от банята Джимин лежеше на леглото и си ровеше в телефона беше САМО ПО БАНСКИ. Да, виждала съм го и друг път, но ма снимка или видео. Знам, че сме заедно от известно време, но... Притесних се от това, но разбира се той ме видя, изсмя се и дойде до мен.

Чим: Айде към басейна!

Целуна ме на бързо и излязохме от стаята.

К: Между другото! Аз хубаво предложих да влезем в басейна, ама не е ли малко хладно за басейн?
Чим: Има и закрит, спокойно!
К: Ама вие добре сте се устроили. Защо не живеете тук?
Чим: Ами...тук идваме, за да почиваме, когато нямаме работа, както сега. Сред природата е, но е далече от града, което не ни е много удобно.

Слязохме на подземен етаж, където се намираше басейна. Явно водата в него беше топла, защото се вдигаше пара. Оставих си кърпата, която бях взела на шезлонг, и Джимин бързо ме вдигна и скочи в басейна.

К: Абе ей!

Ударих го по рамото.

Чим: Върнах ти го!
К: Защ...ааа да, защото те залях с кофата, нали?

Без да казва нищо ме долепи до плочките на басейна и ме целуна.

Надявам се да ви хареса!💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 24, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A dream come trueWhere stories live. Discover now