Чим: Харесва ли ти?
К: Разбира се, че ми харесва.Прегърнах го отново.
Чим: Хайде да влизаме.
К: Ама не съм облечена подходящо.
Чим: Спокойно тази конюшна е на Bighit и вътре има екипировка за всеки от компанията, а от скоро и за теб и момичетата.
К: Ууу, наистина ли? Благодаря ти, за не знам кой път вече!
Чим: За теб бих направил всичко.Влязохме вътре и Джимин ми даде нужната за езда екипировка, както взе и за себе си. Заведе ме до една стая, явно съблекалня.
Чим: Влез и като си готова отиди и си избери, който си поискаш кон.
А аз отивам в другата съблекалния.
К: Добре!Облякох се и отидох, за да си избера кон.
Видях, че и Джимин вече е готов, преоблякъл се е и е оседлал прекрасен кафяв жребец.
К: Прекрасен е! Как се казва?
Чим: Камелот.Чим: Ти избра ли си?
К: Амиии..Пообиколих още малко и щом видях една прекрасна черна кобила очите ми светнаха.
К: Тя ще е! Афродита!
Казах тихо все още възхищаваща се на красотата на животното.
Оседлах я и Джимин ме поведе на вътре в гората.
К: Искам да те питам, защо компанията има конюшня?
Чим: Да ти призная честно и аз не знам. Още преди да дебютираме ни казаха, че имат конюшня. От тогава от време на време идваме тук. Харесва ли ти?
К: Много! Не съм яздила от малка. Камелот твой ли е?
Чим: Мхм! Всеки си има кон.
К: А Афродита, на кого е?
Чим: На никого! Щом вие подписахте договор, компанията се сдоби с още четири нови коня, които са един вид като подарък от компанията за труда.
К: Искам я!
Чим: Твоя е!Качихме се на конете. Разхождахме се по красива пътека в гората, обсипана в есенни листа.
Чим: Къде се научи да яздиш?
К: Като малка ходих при една семейна приятелка, която си има конюшня. Заедно с дъщеря ѝ бяхме много близки приятелки. И един ден тя ме покани да отида с тях. Никога няма да забравя първият кон, който яздих- Сивка. Извинявай, сигурно ти надух главата. Лош навик ми е, говоря много.
Чим: Приятно ми е да те слушам.Усмихна се сладко.
К: Сега в началото още не си свикнал, но по-нататък ще ме молиш да млъкна.
Чим: Съмнявам се!
К: Ооо ще видиш. Състезание до конюшнята?
Без да казва нищо тръгна бързо.с коня в посока конюшнята.К: Няма начин. Аз ще съм първа.
Прошепнах си и тръгнах след него.
Когато стигнах пред конюшнята, той вече ме чакаше с голяма усмивка.
Чим: Победих! Яд те е, нали?
К: Не беше честно. Ти тръгна много преди мен.Мрънках на шега.
Чим: Може и така да е, но все пак бях първи.
К: Щом така си мислиш, добре.Слязох от коня си и все още, правейки се на сърдита, влязох в конюшнята.
Чим: Ее, стига де. Просто се шегувах.
Жалваше се зад мен, а аз едва се сдържах да не се изсмея. Скрих се в една от конюшните, като взех кофа с вода. Знам, тъпо е да го поливам с вода, но не съм достатъчно гадна, за да направя нещо друго. Видях го, че наближава и.....
Иии отново се забавих с качването. Надявам се да ви хареса.
YOU ARE READING
A dream come true
FanfictionИстория за момиче, което с двете си най-добри приятелки, е на път да сбъдне най-голямата си мечта. Заминават за Корея, където се явяват на кастинг в BigHit за нова женска група. Съдбата ги събира заедно с корейката Хея. Така те започват заедно да въ...