(12)

36 3 0
                                    

Този рожден ден беше най-хубавото нещо в живота ми. Цяла вечер пяхме, танцувахме, ядохме от вкусотиите на Джин, пихме всякакви неща- от портокалов сок до уиски.  Попринцип обичам да пия алкохол, но никога не прекалявам.

Вече беше около 2:00 през нощта. Седяхме на дивана и си говорихме. Имаше един въпрос, чийто отговор ми беше интересен.

К: Лора, ти наистина ли беше при Джису? И Джули, Хея, Хоби, Джин, Намджун и Ви, наистина ли бяхте със Седжин? Или...всичко е било част от изненадата.
Куки: Всичко беше част от изненадата.

Изстреля бързо Куки.

К: А вие трите кога излязохте?
Дж: Чухме, че излизаш, оправихме се набързо и излязохме.
К: Поне да бяхте го измислили, така че да ми оставите бележка, в която казвате, че излизате, за да не правя толкова храна.
Чим: Още ли има?

Светнаха му очите от радост.

К: Мхм...още доста. Искаш ли?
Чим: Моляяяяя.

Започна да подскача в седнало положение като малко дете.

К: Шоколад или сладко от боровинки?
Чим: Шоколад.

Каза щастливо.

К: Добрее, след малко се връщам.

Станах от дивана и се запътих към кухнята, за да взема гофретите. Сложих цялата чиния в микровълновата за малко. Но май прекалих. Бяха много, много топли. Сложих ги в поднос, заедно с шоколада и се върнах в хола. Подадох го на Джимин. Преди да го предупредя, че са топли, той вече беше намазал една с шоколад и я отхапа, след което изпищя. Стана ми много смешно, явно и на другите, защото започнахме да се смеем. А Чим, милия, явно много го болеше.

Чим: Това беше гадно. Мен ме боли, а вие се смеете.
К: Щях да те предупредя, но ти вече беше отхапал. Извинявай!

Казах, продължавайки да се смея.

Щом гофретите бяха поизстинали, той бързо ги изяде. Пуснахме си телевизора и малко по малко започнахме да се унасяме.

|На сутринта|

Събудих се на дивана.
Вдигнах глава към стенния часовник, който показваше 9:45. Как ли пък не? Прекалено е рано. Просто ще се кача в стаята си и ще си доспя. Легнах на леглото и отново заспах.

/Няколко часа по-късно/

Събудих се от звънящия ми телефон. Протегнах се, за да го взема. Джису ми звънеше. Странно....

A dream come trueWhere stories live. Discover now