Piknikte çok eğlendik ve şu an arabadayız.Cem arabanın üstünü açtı bizde Gizo ile ayağa kalktık ve rüzgarın saçlarımızı uçurmasına izin verdik.Bacağıma yapışan şeyle korktum. Tabiki bizim Hırçın, uykucu uyanmış. Koltuğa oturdum ve Hırçınla oynamaya başladım. Otele geldik ve hepimiz "görüşürüz" dedikden sonra odama doğru gittim.
(yazar: Hehehe git git odana)
Çantamdan odamın kartını aramaya başladım. Kartı buldum tam kapıyı açıcakken. Gerisi karanlık.
..............................
Gözlerimi açtım bir yatağın üstündeydim. Odada beyaz ve buz mavisi tonlarında mobilyalar vardı. Yatakdan kalktım ve kapıya doģru ilerledim. Kapı kilitli. Hay ben. Neyse ben terbiye kızım. Hemen camıma gittim, 2. kattayım atlasam biyerim kırılır yada gebrririm. Camın kenarında ağaç var yani kolaylıkla burdan tüyerim. Hahaha çok zeki.. Has. Ben terbiyeli bi kızım aslında hastronoji nemek istedim. Şimdi benim has dememin sebebi aşağıda takım elbiseli tikaslar var. Tikas ın açılımı: tipsiz kaslı. Adamlarda ayı kadar kas var ama tip yok. Her neyse ben şimdi bunları nasıl geçicem tamda ağacın yanındalar. Aklıma gelen fikirle sırıttım ve odada kırılcak bir şey aradım. Makyaj masasının üstündeki pahalı olduğu belli olan parfümü aldım. Önce üstüme sıktım yani yazık şimdi kırıcam. Camı açtım ve atabildiğim kadar uzak olan çalılıklara attım. Tabi benim camimın önündeki 2 tikas silahlarını doğrutup yavaş ve temkinli adımlarla çalılığa yürüdüler. Fırsat bu fırsat diyip ağaca tırmandım. Ağaçtan inip son hız koşmaya başladım arkama baktığımda tikaslar beni fark etmiş olucakki bana doģru koşmaya başladılar. Ben önüme döniyim derken duvara yapıştım ve kıçımın üstüne düştüm. Acı bir şekilde inledim. Yerden kalkmaya çalıştım taki o ayakları görene kadar. Töbe bismillah duvarın ayaklarımi var. Kafamı yavaşca kaldırdım. Aģzım bir o şekli oldu.
- MOSTURA YENGE!!
BİLİYORUM KISA OLDU AMA ZATEN BU GÜN 2 BÖLÜM YAZDIM VE DİYERİ UZUNDU. YENI BÖLÜM YARİNA BELKİ GELEBİLİR. MERAKLA KALIN. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Bozuntusu
Romance- BENİMSİN - Ne diyon kardeş çokmu wattpad okudun. De get işine.