Solona geçtim ve koltuğa yayıldım. Gurur karşıma oturdu. Tam bir şey diyicekken. Solona adını yeni öģrendiğim Alara girdi.
- Yemek hazır efendim.
Gurur başını olumluca sallayıp yemek masasına oturdu. Bende karşısına oturdum. Yemekde mantı, mercimek köfte, içli köfte, pilav, çorba vardı hepsini hayvan gibi yiyince Gurur:
- Yavaş ye boğulcan.
Ağzımda yemek olduğu için omuz silktim. Gurur bu halime güldü. Bir anda ciddileşip
- 2 gün sonra evleniyoruz.
Diyince içtiğim suyu yüzüne püskürttüm. Guru gözlerini kapatmış yüzündeki su damlacıklarıyla karşımda durunca kahka atarak gülmeye başladım. Gurur elindeki suyu bana döktüğunde yanımdaki sürahiye bakıp sırıtınca. Gözleri büayüyerek bana baktı sürahiyi alıp başından aşşağı suyu döktüm. Sofradan koşarak çıktım ve merdivenlere koştum, aşşaģı inerek dış kapıyı açtım. Karşımdaki tikaslar önüme çıkırken onlara göre olan kücük bedenimle aralarından sıvışıp bahçeye doğru koşmaya başladım. Arkamdan koşan sırılsıklam söylenen Gurur ve tikasları görünce gülmekten nasıl koştuģumu bilmiyorum. Bahçivan çiçekleri hortumla suladığını görünce hortumu elinden aldım ve 2 tikası yanıma gelmesin diye ıslatmaya başladım. Gurur nerde diye bakarken elimdeki hortumun çekilmesi ile kim çekti diye baktım. Tabikisi Gurur. Hortumu bana doğru tuttu. Ben ıslanmamak için geri geri adım atarken arkamdaki havuzu görmeyip havuza düştüm. Yüzme bilmiyo numarası yapıp bilerek dibe battım. Gurur hemen havuza atladı ve beni dibden çekti. Korkmuş ve endişeli gözlerle bana bakınca bende kahka atmamak için direndim.
- iyimisin
Başımı evet anlamda salladım. Gurur:
- O zaman cezanı verelim.
- Nee? Ne cezası, ne için?
- Beni ıslattığın için.
- Hımm ne cezası
- Öpücük
- Hı oldu avcunu yala
- Peki burdan nasıl kıyıya çıkmayı düşünüyosun o zaman?
Salak benim yüzme bilmediğimi zannediyo şunu bi göt ediyimde göre cezayı.
- Kendine çok güvenme.
- Istersem seni bırakırim ve boğulursun.
- Hı bırakırsın evet evet.
Gurur beni bırakti ve geri çekildi bir anda bırakmasıyla biraz dibe batıp hemen çırpınarak suyun üstüne çıktım. Gurur bana şaşkınca bakmaya başladı. Ben:
- Aa yüzmeyi öğrendim bi an.
Diyip sil çıkarıp alaycı bir sırıtışla kıyıya yüzmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Bozuntusu
Romantizm- BENİMSİN - Ne diyon kardeş çokmu wattpad okudun. De get işine.