Yastık Savaşı

1.1K 70 6
                                    

Üzerimde ağırlık hissetmemle gözlerimi açtım. Gördüğüm manzarayla ufak bir çığlık attım. Gurur üstüme yatmış kafasınıda göğsüme koymuş fasur fasur uyuyor. Çığlığımla Gurur üstümde sıçradı:

- Noluyo ya! Ne tecavüz ediliyormuş gibi bağrıyorsun?

- Gurur kalk üstümden.

Gurur gözlerini açtı, bedenlerimize baktı. Yüzüme bakıp çapkınca sırıttı. Kaşlarımı çatabildiğim kadar çattım ve yan dönerek Gurur' u yatakdan aşşağı attım.

Hahaah kötülükk.

Gurur kaşlarını çatmış bana bağırmaya hazırlanırken ben bağırarak:

- Bu ne Gurur! Yardeki yastıklar yatağın ortadında olması gerekmez mi? Hadi yastıklar düştü taa kapının orda ne işi var!

Gurur bu ani çıkışıma bana şaşkınca bakarken. Yerdeki yastığı alıp Gurur' a fırlattım. Havada tuttu, en sert ve en hızlı bir şekilde yastığı bana attı. Dengemi sağlayamayıp totomun üstüne düştüm. Bu halime gülen Gurur kahka atmaya başladı. Bende sinirlenip yastığı elime alıp yanına yaklaştım. Kafasına yastığı geçirince yastıkdaki tüyler havada uçuştu. Ben Gurur' un odun kafalı olmasına kahka atarak hızlıca dolabımdan raskele bir alt ve üst aldım. Gurur yastık atmaya devam etmesin diye banyoya girdim. Kapıyı kilitledim, üstüme elimdeki gri spor atleti ve beyaz kot şortumu giyindim. Saçlarımı ev topuzu yapıp gözlerime göz kalemi sürdüm.

Banyodan çıkıp etrafı kolaçan ettim Gurur' un odada olup olmadığına baktıktan sonra aşşağı indim.  Luke,Emre, Gurur hepsi masaya oturmuş kahvaltı yapıyor.Selami bey nerde acep. Luke 'un beni görmesiyle bacaklarıma arsızca bakmasıyla giydiģim şorta lanet okudum. Şaka lan lanet niye okuyam töbe mismillah. Gurur' a baktıģımda beni fark etmedi Luke'a bakip

- Ilk defamı yemek yiyosun salya akıttın resmen.

- Hayır kardeşim ilk defa yemek yemiyorum ama ilk defa böyle güzel bacak görüyorum.

Luke bunları söylerken bana baktı. Pardon bacaklarıma. Gurur, Luke nin baktığı  yöne yani bana bakmasıyla ağzımdaki çayı Lukeye püskürttü.

Çok az yazdım ama telafi edicem. Yorumda istemiyorum sadece vote verseniz kafi. Nütfen hani bi yıldızcık var ya ona dokunuyosunuz 2 saniyenizi alıyo en fazla 10. bölümden sonra vote sayısı istiycem sizden, hatırlatıyım. Yeni bölümleri sık sık yazamam ama 2 haftada 1 yada haftada 1 kere uzun yeni bölüm yazabilirim. Şimdilik hoşcakalınnn.

Mafya BozuntusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin