Yapacağım

789 44 0
                                    

Luke:

- AHH YANDIMMM!

Gurur Luke' a sen kaşındın der gibi bakış attı. Ateş saçan gözleri beni buldu. bismillahirrahmanirrahim.

O nasıl bir bakıştır. Gurur'u ilk defa bu kadar sert görüyorum.Gurur:

- YUKARI ÇIK VE DÜZGÜN BİR ŞEYLER GİYİN!

Olduğum yerde sıçradım ama istediğimi giyinirim kardeşim beni hem kaçırıyor hemde bana karışıyor olduu. Başka emriniz.Derdim ama götüm yemiyo.

-Hayır ben böyle rahatım.

Belki canıma susamış olabilirim ama ben kaçırıldım ve istediģimi giyinirim. Zaten en kısa zamanda bu evden kaçıcam. Sadece doģru zamanı beklemem gerek.

Gurur masadan kalkarken sandalyesini devirdi umursamadan koluma yapıştı.

- Napıyosun yaaa!! gerizekalı bırak!

Guru öyle bi baktıki yüzüme bu genç yaşımda ölümü düşünmedim değil.

Beni sürükliyerek koridorun başındaki odaya soktu. Gözleri nerdeyse alev alıcaktı.Derin nefes alıp

- Bak yakında evlenicez ve ben ne dersem o olur. şimdi dediğimi ikiletme güzelim.

Açıkcası şaşırmıştım. Gururdan öfke patlaması yapamasını bekliyodum.Ama yeter bende insanım.

- Bana bak Gurur beni kaçırdın yetmedi bide evlenmek istiyorsun ama anla ben seni SEV-Mİ-YO-RUM.

- YETER!  ister güzellikle ister zorlukla.

- Affet

Gurur bu lafıma şaşırdı:

- Ne?

- Sana demiyorum. O kadar çok dua etmiştim ki şu wattpad kitaplarındaki gibi bi aşkım olsun diye. Töbe bi daha dersem. Hem sen kimsinki sana affet diycem ya.

Gurur gözlerini devirip

- peki sen bilirsin istediğini giyin karışmıyacağım.

Ne? oha, ben yanlışmı duydum.

-Ama Luke tecavüz etmeye kalkışırsa bana gelme.

Gözlerimi iri iri açtım. Luke ne kadar sapık biri olsa bile bunu bana yapmaz. yapmaz herhalde. Gurur umursamaz bi şekilde kapıyı açtı ve solona gitti. Bende peşinden gidip tekli koltuğa oturdum. Odada bizden başka kimse yoksu. Gurur 'un telefonu çaldı. Beni umursamayıp solondan çıktı ve telefonunu açtı. Kendi odama gitmek için yerimden kalktım. Tam Kapıdan geçerken Luke a çarptım.

-Ahh ! yavaş be.

- Pardon.

Ben takmayıp odama doģru gitmeyi planlarken. Luke :

- Rümeysa senle konuşmam gerek bir şey var.

Arkamı dönüp Luke' a baktım. Kendimi çok halsiz hissediyordum ama bir meraklı olarak

- Evet ne konuşcaksın?

- Bahçede konuşalım.

Ne kadar üşensemde merak duygumun amk. peşinden gittim.

Bahçedeki çardağa doģru ilerledik ve Luke' dan uzak bir mesafeye oturdum. Luka'a "uzatmada söyle" bakışı atınca

- Gurur un seni burda zorla tuttuğunu biliyorum. Ve seninde burdan kaçmak istediğini. Seni burdan kaçıracağım ve ailene kavuşacaksın.

- Luke seni tanımıyorum ama eminim benden bir şey istiyeceksin.

- Beni iyi tanıyomuşsun bebek.

- Ne istiyorzun?

- Gurur un odasında dolabına gömülmüş bir kasa var. kazanın şifresini öğreneceksin.

Ne kadar benden bakireliğimi istiyecek sansamda öyle  olmadığı için sana şükürler olsun Allahım. Iyide ben nasıl öğrenicem yaa

- Nasıl olucakmış o iş.

- Aynı odada kalmıyomusunuz illaki kasayı açıcak ve sende şifresini yazarken bakıcaksın ama yok yapamam dersen keyfin bilir. Artık Gururla evlenirsin. Ha unutma Gurur kıskançtır eminim seni evden  çıkartmaz ve okutmazda.

Luke hayince sırıtıp eve doģru yürüdü. Burdan kurtulmak istiyorsam bunu yapmam gerek yoksa gençliğim buralarda heba olucak.

Luke 'un arkaşından koştüm ve önüne geçtim. Nefes nefese:

- Yapacağım

Uzun bi aradan sonra hepinize meraba  Mafya Bozuntusu na yazın devam etmeyi düşünüyorum. Ama sık sık yazmaya çalışacağim vote verirseniz sevinirim :D

Mafya BozuntusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin