Düşünce Çığlarının Altında

198 12 6
                                    

Kalktığımda beyaz tavanı pütürlerine kadar gördüm.Evimde miydim ? Başka nerde olabilirdim? Benim evimin tavanları siyahtı,isti,kirdi,rutubetti... "Peki burası neresi dedim içim dışıma çıkmış gibi. Huzurlu  değilim. Korkunç bir hızla saldıran düşünce çığlarının altında kaldım. Etrafımda bu kadar çok konuşan insana tahammülüm yok artık.Hülasa dengeli ve sakin olmam imkansız. Yine de bir yol bulmam lazım. Serin kanlılıkla, ağırdan almam lazım. derken yanda bir adamın konuşmasını duydum. "Katie Patrick" dedi pürüzlü bir ses tonuyla, öksürdü ve konuşmasına devam etti; "Onu bulduğumuzda yerde titriyordu yani nöbetteydi.Buna değinmem lazım ki o bir Paranoyak(paranoid) şizofreni.Ama zarar veren tiplerden değil bu sefer (gereken ilaç tedavileriyle).Biliyorsunuz ki paronayak şizofreninin en temel nedeni hayal kırıklığı Bay Abel.""Demek ki çok şey yaşamış zavallı" dedi kafasını sallayarak.(sanırım Bay Abel denilen doktor.)"Evet, kayıtlara baktık. 2004 yılında babası annesini öldürmüş. ve yine Katie'nin dosyasına bakınca babasına benzer 2 adamı öldürdüğünü saptadık.Ama verdiğimiz çok ağır psikiyatrik ilaçlar onu temelli düzelticek umarız. Normalde en ağır ilaçları Katie'ye yardımcı ilaç olarak dopingledik ( Prolixin, Haldol, Navane, Stelazine, Trilafon ve Mellaril...)" Aferin evlat. Bu sefer çok daha başarılı bir iş çıkarmışsınız." Bir kaç saat sonra çıkış işlemelrim yapıldı, beni güzelce giydirdiler. Tıpkı sokakta boş boş gezinen bir deliydim artık. Ama bana yaptıkları testlerde hiç birşey yapmamışım gibi gülümsemek, hiç birşey olmamış gibi konuşmak da iyi oldu. Yoksa o iğrenç yerden çıkamazdım.Oysa ki ben cinayet için yaratılmış bir şeytandım. Kana susamış,babama benzer herkesi öldürücek bi şeytan...Ah, oysa ben bir şizofrenim.Etrafımdakileri susturamıyorum.

Not: Arkadaşlar bu bölümler kısaydı bundan sonra aldığım ilgiye göre daha uzun yazmaya karar verdim. Okuduğunuz için saolun.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SaplantıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin