Alarmın o gıcık sesiyle uyandım.
Yatağımdan kalkıp aynanın karşısına geçtim . Köpek desenli şortum ve aynı köpek desenli askılımla muhteşem görünüyordum .Acaba bu halimi Beril görse ne derdi diye düşündüm. Düşüncesi bile kötüydü . Büyük ihtimalle pijamalarımı yakar küllerini bana yedirirdi.Beril kim diye sorarsanız ; Beril benim lisedeki ilk arkadaşımdı. Okulun ilk haftasında en sevdiği ayakkabısına çikolatalı süt dökmekle tanışmıştık ~sonu kötü olmuştu ama iyiki tanışmışız~ ondan sonrada hiç ayrılmamıştık birbirimizden .
Beril giyimine çok düşkün biri. Beril'in dediğine göre :Kız dediğin kıyafetine saçına bakmalı saçını düzgün yapmalıymış. saçmalık
Saçımı her zamanki gibi at kuyruğu yapıp üstümü giyindim.
Evet saçımı önce yapıp kıyafetimi sonra giyecek kadar akıllı bir insanım.
Akşamdan hazırladığım çantamı tek omzuma atıp mutfağa doğru ilerledim.
Bilin bakalım kahvaltıda ne var ?
Yumurta diyenler 5 puan kazandılar .
Hayatımda haz etmediğim tek şey sabah sabah yumurta yemektir .
"Anne !!"
"Efendim canım kızım"
"Yumurta yapmışsın"
"Öylemi ? Ben de patlıcan yaptığımı düşünmüstüm"
Aha fabrika moduna döndük. nedir o canım manım ya ? Benim annem terliklerin kraliçesine canım demek hiç yakışmıyor.
"Neyse ben kaçtım aç değildim"
dememle birlikte 39 numara bir mermi tarafından bacağımdan vuruldum
"Ha ha ıskaladın "
"Kızım sen hiç uslanmaz mısın ya geçen gün kahvaltı yapmadın diye okul da kusmuşsun da baban seni okuldan almadımı?"
Geçen hafta sırf matematik dersi var diye uydurduğum yalan tarafından vuruldum şuan .
Kendimi soruyla hiçbir alakası olmayan ama hocanın ısrarıyla tahtaya kalkan öğrenci kadar yalnız ve çaresiz hissediyorum.
"Tamam ya offfff"