"Kahvaltımı" yapıp dolmuşa bindim . Gözlerimle boş koltuk ararken bir çift yeşil gözle karşılaştım demek isterdim ama sabahın bu saatlerinde ne hikmetse 7-8 tane teyzecik dolmuşu doldurmuşlardı . Teyzecik dediğime bakmayın benim 2 katımlardı neredeyse.
Arkamdan gelen sesle birden irkildim .
"Şuradan 1 öğrenci"
Öğrenci mi? Ya sen neredeyse babam yaşındasın ne öğrencisi diyemedim tabi.
Parayı alıp dolmuşçuya verdim. Telefonumdan bildirim gelmişti.
"Değerli abonemiz bakiyeniz bitmiştir . En kısa sürede yükleme yapınız."
Şaşırmadım bana zaten ya vodofone ya da beril mesaj atardı .
Instagramda gezinmeyi düşünüyordum ama internetim bittiği için müzik açtım .Kulaklıklarım kulağımda gözlerim camdaki yağmur damlalarında yarım saat uyukladım.
♡♡
"Beril zilin çalmasına kaç dakika var ?"
"Bencede beni kesiyor."
"Ne ?"
"Diyorum ki şu yeni gelen çocuk beni kesiyor.
"Yeni bir çocuk mu geldi ?"
"Tatlım sen o değerli uykuna geri dön çünkü şuan beyin nöronların error veriyor. Daha geçen ders geldi ya .
"Vay vay ingilizcede bilirmişsiniz"
Beril gözlerini devirip hocayı dinlemeye başladı.
Sırf ben o hareketi sevmediğim için gözünü devirdiğini biliyorum. Gıcık işte !!
♡♡
Tenefüs zili çalınca kantine gitmeye çalıştım evet sadece çalıştım çünkü arkadan gelen biri kolumdan tutup beni çekmişti.
Arkama dönünce şeyle karşılaştım şeyle ya yan sınıftaki kumral çocukla
"Berk"
"Ha ?" anlamayan bakışlarımı karşımdaki 1.80 boylarındaki kumral çocuğa ilettim.
"Adım Berk "
"Yani ?"
"Senin adın ne ?"
"Ne yapcan ?"
Evet biraz sert çıktığımın farkındayım ama bana bazen oluyo böyle şeyler."Nikahıma alacam"
"Ne ?"
Ciddi bir şekilde bunu sorduğuma inanmıyorum çocuk resmen benimle dalga geçiyor ve ben ciddi ciddi çocuğa bakıyorum :/
"Yağmur.......adım "
"Bak yağmur normalde kızlara böyle yaklaşmam ama sana birşey sormam lazım "
Berk'in yüzündeki ifadeden tedirgin olduğunu anlıyordum.
"Sor"
"Benimle çıkar mısın ?"