Medya: Yayınlanacak hikayeler
-İYİ OKUMALAR-
ARA SATIRLARA BOL YORUMMM
Aynadan son kez kendime bakıp, heyecanla derin bir nefes aldım.
Tanrım bu ben miydim?
Bu gelinlik..Cidden çok güzeldi!
Sevimli olan kız, etekten tutup ilerlemem de yardımcı olmuştu.
Taehyung'un oturduğu yere gelirken, kalbim olduğundan daha hızlı atıyordu.Dudaklarımı dişlemekten, dudaklarımın kıpkırmızı olduğuna emindim. Taehyung telefonuna odaklanmışken, kendimi biraz da olsa şanslı hissetmiştim. Onun gözlerinin içine bakarak yürüyemezdim sanırım.
Tam önüne doğru gelirken gözlerimi kapatıp, son bir adım atıp önümü Taehyung'a döndüm.
Derin nefes al ver..al ver MinRae!
''MinRae,''
Yüzüme gelen nefes ile, tek gözümü açıp korkarak Taehyung'a baktım. Gözlerini açabildiği kadar açmış bedenimi süzüyordu. Diğer gözümü de açıp, dudaklarımı dilim yardımı ile ıslattıktan sonra konuşmaya çalıştım.
''O-olmamış mı?''Gözleri gözlerimi bulurken, yutkunduğunu gördüm. ''Arkanı dön.''
Net çıkan sesine karşılık yavaşça arkamı döndüm. Sırtımda gezinen eli, titrememe neden olmuştu. Gelinliğin sırtında derin bir dekolte vardı. Göğsü transparandı ama çizgilerden oluştuğu için her yeri göstermiyordu.
Kollarıma doğru uzanan, açan bir çiçek gibi görünüyordu.
''Arkası daha kapalı olan yok mu?''
''V-var efendim..Ama MinRae'nin seçtiği 19. gelinliğin modeli bu.''
Elini omzuma koyup, önüme geçerken hala açık olan boynuma,göğüslerime ve omzuma bakıyordu.
''Ben..ah!'' Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. ''Sarılabilir miyim?'' Taehyung masum gözler ile bana bakarken, tebessüm edip başımı aşağı yukarı salladım. Ellerini belime indirip, bedenimi kendi bedenine yasladı.
Kokusunu tekrar alabilmek..Güzel hissettirmişti.
''Sanırım seni böyle görmeye tam olarak hazır değilmişim.. Böyle bir güzelliğin ben hazır olana kadar saklanması gerekiyor. Benden başka kimse göremez şuan..''
Şaşkınca dediklerini dinliyordum.Bay Kim aşık olmayan Taehyung...Bana aşık mı olmuştu?
Ensesindeki saçlarını okşadıktan sonra, geri çekilişini izledim.
''Diğer gelinliği hazırlayın.'' Anlımdan öptükten sonra gülümseyerek, benden uzaklaştı.
''Sevgilimin vücudunu herkese göstermek istemiyorum..Neden kapalı gelinlik yok ki?'' Fısıltısını duyunca elimde olmadan kıkırdadım.Duyduklarım daha bir tuhaf hissetmeme neden oluyordu.
İçeri ilerleyip, üzerimdeki gelinliği rahatlık ile çıkarmıştım.Çıkarmakta sorun yokta, giymesi biraz zorluydu. Diğer gelinliği kızın yardımı ile giydikten sonra sırtımı kapatmak için, arkama geçti.
''Efendim..Cidden Bay Kim'i ilk defa böyle gördük. Resmen, kendini zor tutuyordu ceketini çıkarıp üstünüzü örtmemek için.''
Gülümseyip, başımı eğdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BabySitter / ктн ✔️
Fanfic-Hiç düşündüğüm gibi olmadı!.. Böyle olmamalıydı! Lanet olsun! Gözlerimi açtığımda önüme düşen bedenle, bağırarak ağlamaya devam ettim. her şey benim yüzümden oluyordu. İlk yazdığım kurgulardan biri olduğu için yazım yanlışları ve anlatım bozuklukl...