💎Dazai💎
Ku swojemu zaskoczeniu wpadłaś jeszcze kilka razy na chłopaka który zawsze z Tobą chwile porozmawiał. Po kilku przypadkowych spotkaniach wymieniliści się numerami telefonów. Kilka razy chłopak chłopak zaprosił Cię na obiad do restauracji. Oczywiście zawsze na swój koszt. Bardzo polubiliście się z chłopakiem. Po kilku miesiącach znajomości samobójca zaczął żywić do Ciebie jakieś głębsze uczucia.
💎Atsushi💎
Bardzo czésto wpadałaś na chłopaka całkowicie przypadkowo. Pewnego razu postanowiłaś do niego zagadać. Okazało się, że chopak jest bardzo miły i ciekawy. Szybko się zaprzyjaźniliście spotykając siębardzo często. Po dość długim jak na was czasie chłopak zaczął cośdo Ciebie czuć.
💎Akutagawa💎
Ku własnemu zdziwieniu/przerażeniu (wybierz) kilka razy jeszcze spotkałaś chłopaka. Raz nawet udało Ci się z nim porizmawiać. Wtedy też czarnowłosy zainteresował się Twoją osobą. Bardzo często odwiedzałCię w Twoim domu. Dużo czasu minęło zanim waszaznajomość przerodziłasię wprzyjaźń. Wole nawet nie myśleć jak dużo czasu minęło zanim chłopak zaczął do Ciebie coś czuć.
💎Kunikida💎
Blondyn zaczął częście odwiedzać Twoją kawiarnie. Tobie to wogóle nie przeszkadzało. Wręcz przeciwnie. To miła odmiana porozmawiać wreszcie z kimś zdrowym na umyśle. Bardzo szybko zaimponowałaś chłopakowi swoim spokojem i talentami. Po dość długim czasie znajomości zaczęliście się do siebie zbiżać.
💎Ranpo💎
Pomagałaś chłopakowi w śledztwie, jednośnie pilnując by chłopak Cię nie wydał. Bardzo szybko znaleźliściewspólny język. Znajomość z pracy bardzo szybko zmieniła się w przyjaźń… a może coś więcej?
💎Chuuya💎
Twoi rodzice byli w wielkim szoku gdy następnego dnia po spotkaniu z chłopakiem oznajmiłaś, że wychodzisz. Bardzo chciałaś spotkać go jeszcze raz. I spotkałaś. Chłopak szybko Cię polubił i polecał różne trunki. Raz nawet zaprosił Cię do siebie na wino. Wypiliście po dwa kieliszki… przynajmniej Ty wypiłaś. Rudzielec troche przesadził i skończyło się na tym, że pilnowałaś jak śpi. Podsumowując: bardzo się do siebie zbliżyliście.
🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾
Krutko i na temat bo weny nie mam. Ale mam nadzieję, że jest choć troche ciekawe
CZYTASZ
Bungou Stray Dogs - Preferencje |Zakończone|
FanfictionNiech was nie zrazi kilka pierwszych rozdziałów. Pisałam je jako niedoświadczona pisarka (xd) Preferencje z Bsd. Moje autorskie. Bardzo polubiłam preferencje i pomyślałam, że napisze takie z mojego drugiego ulubionego anime. Mam szczerą nadzieje,że...