4. Co w Tobie lubi najbardziej?

5.3K 217 99
                                    

💎Dazai💎

Twoje ręce. Uważa, że są idealne do wiązania pętli. Lubi je głaskać i marzyć o Waszym podwójnym samobójstwie. Zawsze mówi, że Twoje dłonie są bardzo delikatne, jak aksamit.
Jeśli chodzi o cechy, to najbardziej lubi Twoją pewność siebie. Bez niej nie byłabyś sobą.

💎Atsushi💎

Twoje oczy. Uważa, że patrząc w nie widzi wiele pięknych rzeczy. Mógłby w nie patrzeć godzinami.
W Twoim charakterze najbardziej lubi ciekawość która aż od Ciebie bije. Lubi Ci pokazywać nowe rzeczy na widok których cieszysz się jak małe dziecko.

💎Akutagawa💎

Najbardziej lubi z Twoje włosy, a najbardziej gdy są nieogarnięte. Wtedy zawsze lubi przeczesywać je dłonią próbując przywrócić je do porządku.
Twoja odwaga bardzo mu się podoba. W końcu nie każdy normalny człowiek zgodziłby się na związek z mordercą i członkiem największej mafii w japonii.

💎Kunikida💎

Chłopak bardzo lubi Twoje ramiona które są bardzo silne i wyćwiczone. Lubi patrzeć na Twoją siłe.
Podoba mu się tez twoje poczucie idealizmu, jak to nazwał. Zawsze starasz się by wszystko było idealne i zapięte na ostatni guzik.

💎Ranpo💎

Twoje oczy w których zawsze jest obojętność i niechęć do całego świata. Lubi w nie patrzeć dzieląc się z Toba słodyczmi.
W Twoim charakterze najbardziej podziwia Twoja spostrzegawczość na różne szczegóły.

💎Chuuya💎

Twoje usta i policzki. Rudzielec wręcz kocha patrzeć na Twoje rumieńce, uważa, że to najcudowniejsza rzecz na świecie.
Kocha też Twoją upartość, to że jak się uprzesz to nie ma nic do gadania.


Bungou Stray Dogs - Preferencje |Zakończone| Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz