1. Pierwsze spotkanie.
Siedziałaś na ziemi w parku ucząc się na ważny egzamin na studiach. Oczywiście mogłaś to zrobić w domu ale cóż… powiedzmy, że młodsze rodzeństwo ci to uniemożliwiło.
Siedziałaś właśnie i czytałaś już setny raz ten sam temat próbując zrozumieć o co chodzi kiedy nagle na twoją książke coś wskoczyło. Spojrzałaś zaskoczona na… szopa? Tak szopa! Mały, szary szop siedział właśnie na Twoich książkach i rozglądał się dookoła.
– Szukasz kogoś maleńki?– spytałaś a zwierze pokiwało Ci łepkiem. Byłaś zdziwiona, że Cię zrozumiał.
– Karl!– usłyszałaś niedaleko siebie zmartwiony głos. Spojrzałaś na zwierzaka który zaczął nasłuchiwać dzwięki.
– To zapewne twój pan.– powiedziałaś z uśmiechem biorąc do rąk zwierze.
– Karl gdzie jesteś?!– podeszłaś do bruneta który nawoływał swoje zwierze.
– Przepraszam czy to Twój szop?– spytałaś a chłopak podskoczył wystraszony.
– T…tak– powiedział zabierając od Ciebie szopa.
– Jestem [t/i].– przedstawiłaś się miło
– Poe.– szepnął speszony.
– To dowidzenia Poe! Mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy!2. Rozwój.
Jeszcze kilka razy udało Ci się spotkać chłopaka. Przy waszym drugim spotkaniu dałaś mu swój numer telefonu i poprosiłaś żeby zadzwonił. Rozkwitła między wami bardzo duża więź.
3. Jak wyzna Ci miłość?
Siedzieliście wtedy w bibliotece. Chłopak powiedział, że musi na chwile odejść. Kilka minut późnij pszyszedł do Ciebie Karl z karteczką na której były zapisane jego uczucia do Ciebie. Bardzo się ucieszyłaś i poszłaś szukać chłopaka.
4. Co w Tobie najbardziej lubi?
Twoją odwage uważa, że sprawia ona, że jesteś cudowną osobą.
Nie potrafi też wybrać co najbardziej lubi z Twojego wyglądu. Poprostu cała jesteś idealna.5. Co uważa o nim Twoja rodzina?
Troszeczke nie przekonuje ich obecność szopa na jego głowie lub ramionach ale tak poza tym to uważają, że jest w porządku.
6. Gdy jesteście na zakupach.
Chyba tylko w sklepie z książkami! Zakupy? Razem? Nigdy więcej!
7. Co lubicie razem robić?
Siedzieć razem w parku lub ogrodzie i bawić się z Karlem rozmawiając przy tym.
8. Co robi gdy go przytulasz?
Jest zaskoczony jednak niezgrabnie stara się odwzajemnić przytulasa.
9. Co o Tobie myśli?
"[T/i] jest bardzo wyjątkową osobą. Nie ma drugiej takiej jak ona. Nie myślałem, że kiedykolwiek kogoś takiego spotkam. Co mam o niej myśleć? Jest poprostu moja i kocham ją całym sercem!"
🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾
Mam szczerą nadzieje, że udało mi się odwzorować tego Poe którego chcieliście.
1. Jak wam się podoba nowa okładka? Robiłam ją wczoraj wieczorem i nie jestem pewna czy wyszła.
2. Jako, że jestem strasznie niedoinformowana to zdaje się na was. Wie ktoś może kiedy wyjdzie trzeci sezon Bsd? Na niektórych stronach pisze, że ma kwietniu na innych, że w lipcu. Nie wiem w co mam wierzyć.
CZYTASZ
Bungou Stray Dogs - Preferencje |Zakończone|
FanfictionNiech was nie zrazi kilka pierwszych rozdziałów. Pisałam je jako niedoświadczona pisarka (xd) Preferencje z Bsd. Moje autorskie. Bardzo polubiłam preferencje i pomyślałam, że napisze takie z mojego drugiego ulubionego anime. Mam szczerą nadzieje,że...