pt2

79 11 0
                                    

setelah tiba di hadapan kelas trsebut mereka bertujuh mengambil nafas dan masuk ke dlm kelas trsebut ketika mereka bertujuh masuk murid ii di lm kelas trsebut teros diam dh mata mereka memandang ke arah yoomin dh kawan ii nya setelah cikgu mereka mmberi penerangan tentang mereka lalu tnpa mmbuang masa mereka bertujuh mmperkenalkn diri mereka kepada new classmates mereka setelah selesai mmperkenalkn diri cikgu menyuruh mereka duduk di tmpat yng kosong di dlm kelas trdpt 10 lagi tempat kosong so brmkna kelas ni mmg prlukn lagi pelajar untuk di penuhkn tnpa mmbuang masa mereka brtujuh melabuhkn punggung di kerusi masing ii mereka mula belajar pada hari trsebut setelah tamat waktu pembelajara...
kringggggg...
lonceng brbunyi mnandakan waktu rehat.. ketika prjlnn ke kantin yoomin trmenung smbil jln. so min persaan yg yoomin diam je lps accident tadi.... so min "yahhh!!! yoomin kau okay tak ni"??? yoomin yang trsedar dari trmenungnya mmndang so min. yoomin "waeeee aku okay jelh". so min " yeke okay aku tngok kau mcm lain je lps accident sebelom masuk kelas tadi". yoomin "hurmmm tahlah aku pon takthu". naerin, yoori, hyera, hyunnie bercekak pinggang dn mmndng yoomin dan so min lalu serentak berkata " korng brdua tu boleh cpt sikit tak jln nya slowww nk mmpuih aku tngok dri tdi" yoomin dan so min "ha yelah tngh cepat lah ni" mendengus sbb dimrh oleh rakan ii nya...

setibanya di kantin mereka beratir untuk mmbeli mknn selepas selesai mmbeli maknn mereka mncari tmpat untuk mkn dlm prjlnn mncri tmpat yoomin n rkan ii nya terserempak dengan.......

nak tahu spe yang yoomin n the geng jumpe tunggu next pt okay muahhh💋❤️

si kacak with si psycho | k.s.jWhere stories live. Discover now