lepas keluar dri rumh bts pon pergi mncri yoomin. setelah puas mncari yoomin bts brhenti kn kereta apabila mreka nmpk kereta yoomin berada brdekatan dngn club mlm trsebut. bts meparking kn kereta lalu brgegas keluar dri kereta dn menuju ke club mlm trsebut. setelah masuk ke club mlm mereka brbincang. " okay kita brpecah tuk cri yoomin" jin. "okay hyung" jwb mereka serentak. " okay nnti klau dh jmpe yoomin jmpe kt luar okay"jin. lalu mreka brpecah mncri yoomin. setelah puas mncari yoomin jin trnmpk ade seorng yeoja yg sedang meletakkn kepala di meja club seperti yoomin yng dikenalnya. tnpa mmbuang masa jin segera mnghampiri yeoja trsebut lalu jin menatap wajah yeoja trsebut trnyata yeoja trsebut mmg yoomin lalu jin mncmpung bdn yoomin yg mabuk akibat minum trlalu bnyk lalu jin memanggil ahli bts yg. lain supaya beredar lalu jimin mngambil brng yoomin dh keluar dri club trsebut. " suga bgi kunci kereta yoomin kt v suro start kereta die" jin. " ha okay hyung " lalu suga bagi knci kereta kt v lalu v start kereta dn mmbuka pintu supaya jin dpt letak yoomin di seat sebelah memandu. mereka semua otw kw rumah bbg.
s
k
i
pdirumah bbg•
toktoktoktok.....
hyera segera mmbuka pintu lalu trnmpk jin yg mendukung yoomin lalu mmbuka pintu dngn luas supaya jin bleh mmbawa yoomin masuk." weyh korng ni diorng dh jmpe yoomin"jerit hyera dri bawah. bbg yg lain segera turun ke bwh dlm keadaan kelam kabut." nk letak yoomin kt mana ni?" jin." kau letak die kt sofa tu" bls so min. lalu jin meletakkn yoomin di sofa trsebut. ahli bts yg lain masuk kerumah bbg lalu mngkerumun jin dn yoomin yg ade di ruang tamu. " die mabuk teruk ni" jin. " asl di jdi mcm ni?" v. "erghh sebenarnya die stress sbb ade 4 yeoja dtg serang die tume kt sekolah aritu" bls so min yg sayu kerana melihat yoomin dlm keadaan begitu. " hahhh ape yg jdi ni asl aku takthu psl ni?" jin. " sbb kitorng taknk susah kn korng" bls hana. " sebenarnya bnde ni jadi bkn first time tpi dh bnyk kali masa kitorng sekolah lama dulu"bls hyunnie. bts trkejut dngr kata bbg tu. " bukan first time jadi? ape maksud korng ni? aku tak faham lah" bls jin. " die jdi mcm. ni lepas ex boyfrd die yg die syng sngt curang ngn die semenjak tu die jdi murung n taksuka ape yg die ade orng lain cuba rampas dri die lgi terok bile die jdi psycho sngup wt ape je kt orng yg rmpas hak die. " tu yg kitorng mntk tolong korng cri die supaya dpt kawal die dri apa ii kn yeoja tu sbb masa die mrh die ade ckp die nk bunuh yeoja yg tmpar die tu" trng yoori. " boleh aku tahu ape yg yeoja tu nk rmpas dri yoomin" suga . bbg semua memandang ke arah jin. " asl korng pndng aku?" pelik jin. " yeoja tu ckp yg kau tu die punya tu yg yoomin ngamuk" bls bbg serentak. jin trkejut lalu memndng yoomin yg nyenyak tidur . " terima kasih sbb tolong kitorng cri yoomin" kata so min. " takde ape lah stakat tolong korng tkde hal lah" jhope. lepas yoomin dh dijumpai bts meminta diri untuk pulng dn mereka semua pulng kerumah.
bts pov...
" hyung kenapa.ni npe nmpk mcm taksihat je" jimin. " takdelah hyung tngh fikir npe yoomin jdi mcm tu lepas yeoja tu ckp yg hyun ni dir punya"jin . " v rasa lah kn yoomin ade persaan kt hyung lah" v. " hurmn hyung pon ade persaan yg sme kt yoomin cuma hyung tk thu nk luah mcm mne kt die" jin . " srs lh hyung suka yoomin?" tnya bts teruja kod jin. jin hanya mngangguk kecil. end bts pov...rumah bbg...
yoomin yg trjaga dri lenanya mengosok ii kn matanya kerana penglihatan nya kabur lalu mengeliat untuk menyedapkn bdn." huaaaa haihh penatnya, ehh sejak bile aku ade kt uma ni? bkn semlm aku kt club ke?" pikir yoomin pelik." morning yoomin" kata so min yg masuk ke bilik yoomin dngn mmbawa ubat panedol brserta air suam diletakkn di dlm dulang dng di hulurkn kepada yoomin. " sebelom kau mkn ubat nnti kau sarapan dulu kjp lgi yoori hantakn kau sarapan okay?" kata so min lagi. " hehehe masyeh so min muahhh" kata yoomin smbil sengih ii. " erhhhh so min" pnggil yoomin dngr suaranya yg serak. " waeee?" bls so min. " urhh mianhae sbb aku keluar semlm pstu tak balik sorry sbb buat korng risau" kata yoomin sedih. " tkpelah kitorng pon knal kau bkn sehari dua kita kenal sejak kita kecik lgi kn so takde ape lah aku thu knp kau jdi mcm tu, lgi pon kitorng mntk tlng bts cri kau smlm tu yg kau bleh ade kt uma pgi ni " bls so min. "owhhh okay nnti aku g jmpe bts sbb nk ucap trima kasih sbb bwk aku balik" kata yoomin smbil senyum ii kegembiraan. " takyah kjp lagi diorng smpai so skrng kau g mndi n rest cukup okay" kata so min. " oii yoomin ni sarapan kau aku buat special tuk kau so mkn tau" mnyampok yoori yg msuk ke bilik yoomin tnpa mmberi salam. " kau ni cuba masuk tu molek ii bagi slam ke ape ke. ni tak main terjah ke" kata yoomin smbil mngomel. " hayelah ii" bls yoori smbil trgelak ii tngok gelagat yoomin yg mngomel.
bts pov.
" weyh dh cepat siap kita nk g rumah bbg ni " kata namjoon. " ha kejap bagi 30 minit nnti kitorng turun" jungkook n jimin kata serentak."haihh tnggu die punya 30 minit mcm 30 tahun"ngomel jin yg ddk d rung tamu. end bts pov..
rumah bbg.
"yoomin cepat turun ni hyung ii kau dh smpai"kata hyera dri tinglat bawah. " ehhh korng masuk lah kno trcegat kt dpn pintu tu" kata hyunnie n so min. " ha okay ii terima kasih"bls bts lalu masuk ddk di ruang tamu. yoomin yg baru turun tros mnyapa hyung ii nya lalu duduk die sebelah jin. " erhhh hyung yoomin nk ucap trima kasih sbb tlng yoomin semlm" kata yoomin. " alaaa tkpe lah ape slhnya kn hyung tolong chingu hyung sndiri " bls jin smbil usap kepala yoomin. " ehh knp korng smua ni ade kt sini smua tak sekolah je acane ni ?" tnya yoomin. " haah kitorng semua tak sekolah sbb nk jaga kau" kata bbg n bts serentak. " waeee aku.boleh jaga diri aku sbdiri lah aku bukan budk kecik lagi aku dh besa tho" bls yoomin smbil pout kerana kwn ii nya masih melyn die mcm budak kecik. " aku taknk biarkn kau sorng ii time kau stress aku tknk kau buat kesilapan silam kau paham?" kata jin. yoomin mndengar kata ii jin lalu trbeliak mata die "jap mana die thu psl kisah silam aku?" kata hati yoomin. lalu yoomin memndng bbg yg lain dngn pndngna tajam bbg hnya mmbuat tak tahu . " dh takyah nk jeling ii orng mcm tu, asl kau tak pernh nk bgithu aku psl kisah silam kau n persaan kau kt aku " kata jin. " hurmmn mana kau tahu ni?" kata yoomin. " adelah" bls jin smbil trgelk ii....
adakah jin akn mmberi thu tntng persaannya kpd yoomin?
adakah yoomin mmpu mmbntu diri die keluar dri masa silam dia?
nk thu ape jadi tunggu next pt okay muahhh#sorryffhambar
#sorryklausyatypemcmrappers😂
YOU ARE READING
si kacak with si psycho | k.s.j
Любовные романыkorng baca lah sendiri okay muahhh❤️