pt3

61 11 1
                                    

   lepas mereka mmbeli maknn mereka mncari tmpt, semasa mereka mencari tempat mereka trserempak dngan namja yg dilnggar yoomin. nmja trsebut brjln bersama 6 kwan nya. langkah namja  dan kawan ii nya trhenti lalu namja trsebut memandang yoomin dh 6 kwan namja tdi mmandang 6 kwn yoomin. yoomin trkejut lalu mnjadi kaku dan memandang namja trsebut. lalu namja trsebut senyum dan mmperkenal kan diri kepada yoomin. namja "anyeong kim seokjin imnida" yoomin trpingga ii lalu memandang kawan ii nya. lalu kawan ii namja tdi mmperkenalkan diri mereka "hai saya namjoon" " hai saya jungkook" "hai saya suga" "hai saya taetae or v" "hai saya jhope" " hai saya jimin" kami adalah senior kamu semua. (kingka sekolah) bbg semua trpingga ii lalu mmperkenalkan diri mereka semua. selepas mmperkenalkan diri bbg ingin beredar tetapi dihalang oleh jin . yoomin "yahhh kenapa ni" jin " awak nk g mana?" yoomin " saya nak pegi balik kelas lah" bbg " yahh yoomin cepat lah jalan" yoomin " sabar lah ni ha ade penghalang" yoomin mmbuat muka lalu menepis lengan jin yang mnghalang mereka smua yg hendak beredar. bbg mula meninggalkan kantin dan bts.

Dalam kelas••••

so min "weyh asal ehh ngn bts tu" yoomin " manalah aku tahu, aku takwat pape just psl pagi tadi tu je yg aku langgar die tpi aku dh mintak maaf die yg tak endahkan maaf aku" hyera " alaa bia jelh diorng tu " yoori " tah tau takpe jgn wt mslah lagi mcm kt sekolah lama sudah kau tu ha yoomin bukan boleh caya perngai kau tu nnti takleh kawal abis ank kim tu mati kau kerja kn" yoomin "amboiii sedap nya mulut kau cakap kan ke kau nk rasa aku kerja kan kau?" yoori "heheheh takdelah aku gurau je jgn marah yoomin" yoomin " aku tahu kau gurau ngn aku hahahaha takde ape lah aku dh biasa"
end pov••••

tamat waktu sekolah•••

so min pov!!
"yahh yoomin cepat lah sikit jalan mcm orng tngah mengandung 9 bulan" yoomin pndng so min dngr benggang " kau klaj aku pijak kau kt sini sia ii tau tak!!!!" yoomin menjerit ambil memaki so min. bbg yg lain hanya memerhati sambil trgelak melihat so min di mrh yoomin. so min "mianhae yoomin".
end so min pov••
bbg pon balik ke rumah mereka . semasa dlm prjlnn balik mereka trserempak dengan bts lalu bts menegur mereka. jin " yahh yoomin" yoomin memandang bts. yoomin " anyeong seokjin sunbae" jin " halah tak yah br sunbae ii ngn aku just pnggil jin je aku okay takde mslah" yoomin memandang jin lalu mengganguk. jungkook " korng nk g mana ni " so min " nak balik rumah lah kenapa??" jimin " ohhh sebenarnya kitorng nk ajak korng keluar mlm ni tpi kitorng tak thu nk ambik korng kt ne" hana " owhh klau mcm tu kotng kne tnye yoomin dulu lah sbb pape hal yoomin yang uruskan" tae " ha sorng cer tnye yoomin boleh tak?" jin " weyh yoomin boleh tak kitorng nk ajk korng keluar mlm ni?" yoomin " hrmmm nnti pape kitorng bgi thu boleh?" jin " ha okay tpi nk bgithu mcm mne? sbb kitorng takde no korng" jwb jin. yoomin bagi jin no fone die lalu bts memandang yoomin dn brterima kasih lalu beredar dari situ.. bbg pon pulang kerumah mereka...

rumah bbg••••

" weyh yoomin mlm ni jadi ke nk keluar ngn bts?" tnye yoori. " enth lh tpi nnti kesian pulak sbb diorng dh ajak kita" blas yoomin. ttbe fon yoomin berbunyi tnda ade orng call. tnpa brlengah yoomin mengangkat call " anyeong sapa ni?" tnye yoomin. " hai yoomin ni aku lah jin " yoomin " owh jin ha kenapa call?" jin " owh saja call ni nk tnye korng bleh ikut tak kitorng?" yoomin " owh boleh nk keluar kol bpe?" jin " dlm kol 9 mcm tu boleh?" yoomin memandang jam dinding. jam menunjukkn baru pukul 7.45. " ha okay kol 9" jin " okay thnks sbb nk keluar ngn kitorng" yoomin " welcome lgi pon kitorng bosan kt uma yelah tmpat baru kan" jin " okay jumpa kol 9 nnti ehh kejap nk ambik korng kt ne?" tnya jin. yoomin " korng tahu kan kwsan perumahan banglo yg brdekatan ngn sekolah kita tu kan ha korng g perumahan tu cri rumah no 27 ha tu rumh kitong nnti dh smpai korng tekan lonceng okay?" jin "oeh dekat je ngn rumah kitorng okay nnti kitorng dtg " yoomin " okay bye" jin "bye changi" yoomin meletakkn telefon. "changi??" dh kenapa ngn jin ni pelik siot. lalu yoomin bagithu ahli bbg yg mereka kena siap sebelom pukol 9 n mereka semua tros pergi bersiap..

si kacak with si psycho | k.s.jWhere stories live. Discover now