pt7

29 4 0
                                    

      mmg korng hmba aku pon and  sbb korng dh lmbt ni aku trpaksa bgi punishment lh kt korng" kata yoomin smbil menunjukkn senyuman psycho nya lalu yoomin trgelak sertamerta turun dri tembok rooftop dan brjln ke arah 4 yeoja trsebut dan pergi ke miyun lalu brbisik." punishmentnya korng kene mati untk aku hehehehhe" kata yoomin.

tempat parking kereta.

" korng betul ke tak thu yoomin kt ne?" tnye jin dgn nada yg tinggi. " korng tahu kn die skrng tak bape sihat asl korng tak tngok kn die" smbung jin sambil menagis. " weyh aku dh ingt" jerit hana. " waee ape yg kau ingt?" hyera n so min. " bukan die nk jmpe minyun,suwa,jinyo ngn jisu ke kt rooftop?" kata hana. bbg trkejut lalu baru tringat kejadian semasa ke kantin wktu rehat tadi. " ape tnggu lagi cepat lh" jerit jin yg sudah lari untuk ke rooftop.

   situasi di rooftop

      "mati tuk kau? kau pikir kitorng ni balaci kau ke hah?" kata miyun tnda tak puas hati. " HAHAHAHAHA korng sndiri yg rela masuk dunia aku so korng kene terima lah ape yg aku suro, n one moreee thing korng yg cabar aku smpai aku jadi mcm dulu, kdng ii aku kesian gile ahh tngok korng ni serupa anjing pon ade pisau cukup pon ade pikir aku tak tahu ape kerja smbilan korng lps sekolah?" tnye yoomin smbil memndng sinis kearah mereka brempat. " korng jdi pelayan kn kt club malamkan?" smbung yoomin smbil trgelak psycho. " m....mana kau tahu?" tnye jisu gagap. " stakat korng pnye aktiviti aku petik jari jelh sial" bls yoomin bengang. " dh takpayah bnyk ckp aku just nk usik korng sikit je " kata yoomin . yoomin melangkah sedikit ke  belakang lalu mngeluarkn pisau dri poket baju nya. " heheheh korng nmpk kn bnde ni?" tnye yoomin smbil menunjukkn pisau trsebut kpd mereka.

     " ka....kau nk buat ape ha ngn pisau tu?"tnye jinyo takut. " hahahhaha takde wt pape aku just nk main game dgn  korng sekejap je boleh?" yoomin. tnpa mmbuang masa yoomin brlari ke arah miyun lalu mencekik leher miyun dan menoreh pipi miyun tnpa belas kasihan. yoomin mncmpk kn miyun ke lntai. miyun memegang pipi nya yg sakit smbil menagis. " ni punishment yg aku maksud kn ni baru sikit aku boelh buat lagi terok dri ni FAHAM!!!! , ehh kjap kwn ii kau belom settel kau duduk sini diam ii biar aku abiskn kerja aku.

  yoomin brjln ke arh jinyo, suwa, jisu dngn pndngan psycho yg mahu menerkam jisu. yoomin baru saja mahu menikam jisu. " YOOMIN STOP JGN BUAT BNDE NI LAGI" kata jin yg baru tiba dngn bbg dn bts. mereka trkejut dngn tindakan yoomin. " alaaaa asal korng smpai awal sngt tak seronok lh klau mcm ni" kata yoomin pout lalu memandng jisu. " nk taknk aku kene abiskn ape yg aku dh mulakn." lalu yoomin teros menikam jisu tnpa mnghiraukn orng lain. lps menikam jisu jin brlari ke arah yoomin dn memeluk yoomin erat. " lepaslh oppa changi belom puas main lagi ni" kata yoomin meronta ii untuk dilepaskn. " changi syng cuba brtenang oppa kn ade ngn changi oppa taknk sakit changi makin terok sebab ni" kata jin yg mnegetatkn pelukkn smbil menangis. pisau yg dipegang yoomin di cmpak lalu dia pon turut menagis. " saya buat semua ni sbb saya tknk hilng awak, saya dh trlalu syng kn awak" bls yoomin. bbg segera menelefon doktor peribadi mereka untuk merawat miyun dh jisu. mereka tidak mahu kes ni di bawa ke hospital kerena ia kn mnjdi kes polis. yoomin yg dh start tenang segera di bwa balik m. miyun dh jisu turut di bwa balik kerumah mereka.

  rumah bbg

  setelah tiba dirumah mereka msuk n meletakkn miyun dn jisu ke dlm bilik tetamu. doktor lee sudh smpai dn merawat mereka brdua. selepas selesai merawat mereka brdua doktor lee melihat keadaan yoomin. slps selesai merawat yoomin doktor lee terus brjumpa bts dn bbg di ruang tamu. " doktor mcm mana dngn yoomin saya" kata jin yg melihat doktor lee baru tiba di ruang tamu." saya sarankn tuan muda untk meneruskn rawatan die supaya dpt mngurangkn stress yg dia alami dan semasa dlm tempoh rawatan tuan muda tidak dibenarkn untk brjumpa orng luar selain ahli keluarga dan kwan yg rapat dngn nya" kata doktar lee. " bile rawatan boleh start doktor?" tnye bbg. " esok tuan muda dh boleh mmbuat rawatan die hospital yg sma tuan muda mndpt rawatan dulu" doktor lee. " okay doktor terima kasih sbb dtng untk merawat mereka" kata bbg dn bts. " sama ii kalau dh tkda ape ii saya minta diri dulu lah ye" doktor lee. bbg dn bts hnya mengangguk dn senyum kepada doktor lee. " korng dh bgithu ke psl yoomin skrng kt appa ngn omma die?"tnya jin. " dah sbb klau ape ii hal jdi kt yoomin mmg kitorng inform kt diorng" kata hana." owh okay lah aku nk g tngok yoomin jap" kata jin dan tros berlalu ke bilik yoomin. apabila jin smpai di hdpn bilik yoomin jin memulas tombol pintu dn melihat yoomin yang tido disebabkn ubat penenang yg diberi doktor tadi. " mian yoomin sbb aku sakit kau dtng balik." kata jin smbil menggusap kepala yoomin. ttbe tangan jin di pegang yoomin. yoomin mmbuka mata dan memandang jin smbil brkata " bukan salah rawak lah cuma saya ni overprotection ape yg saya ade n saya miliki tu je" kata yoomin smbil senyum. " n saya nk mintk maaf sbb awk nmpk keadaan saya mcm ni mian oppa" smbung yoomin lagi.

si kacak with si psycho | k.s.jWhere stories live. Discover now