jin takpelah kau guna jlh jaket ni aku okay je alaaa setakat sejuk sikit je aku boleh tahan lagi" yoomin. "kau boleh guna je tak jaket tu nnti klau kau demam mcm mne spe yg susah nnti? aku jugak" jin. "kau nk risau?" sbb ape kau nk risau?" yoomin. kitorng sebenarnya .........
"sebenarnya ape?" yoomin. " kitorng nk jadi kawan korng boleh kn?" jin. " aikk boleh je kenapa takleh ehh klau kingka sekolah nk kwn ngn murib biasa mcm kitorng?" hyera. " srs lah boleh?" jimin. " yer boleh bape kali kau nk tnye ni" hana. " hehehhehe terima kasih korng" bts serentak. lalu mereka pon balik ke rumah setelah lama mereka lepak di han river.
rumah bbg~~~~
"asl kau takbgithu diorng yg kita queenka sekolah tho?" yoori. " alaaa nnti lama ii diorng tahu jugak spe kita sebenarnya" so min. " ha betul tu yg so min ckp buat masa ni kita diam je takyah kecoh ii faham tak?" yoomin. " naereeee" jwb bbg yg lain. " okay good" yoomin. lalu mereka semua tido kerana trlalu penat sbb satu hari berjln.
besoknya~~~~~
"weyh korng bangun dh pukul 6 ni taknk g sekolah ke?" kata yoomin yg baru terjaga lalu mnggosok mata nya untuk menyelikkn mata nya yg kabur. " huh dh pagi ke" naerin n hyunnie yg baru bagun brkata serentak. " dh g mndi cepat pstu turun bwh sarapan" kata yoomin. lalu mereka semua bngun dn prgi mbdi dn siap ii untuk ke sekolah. selepas mereka semua siap mereka turun je bawah dn mngambil sarapan n tros kekereta untk prgi ke sekolah.
perkarangan sekolah~~~~
dua buah kereta milik mereka masuk ke perkarangan sekolah lalu menuju ke tmpat parking kereta selepas meparking kereta mereka bar7 tros keluar dari kereta dlm masa yg sama ade 4 yeoja yg memerhatikn mereka dngn pndangan tidak puas hati. mereka br7 brjln menuju ke kelas. semasa brjln menuju ke kelas jin dh kwn ii nya menghampiri bbg lalu menegur mereka. " hye korng" jungkook. " hye sunbae" kata bbg serentak. " kn aku dh ckp tkyah brsunbae ii ngn kitorng korng ni mmg degil ehh" mrh v. " hehehehehe mianhae kitorng lupa lah" kata hyera smbil trsenyum mcm kerang busuk di ^situ. " btw korng ade kelas tak pagi ni?" tnye jhope. " takde kenapa" hana. " okay cun jom g lepak rooftop sekolah" bls suga. " jom" blas bbg dan bts serentak.semenjak malam mereka mnjadi kawan hubungn bbg dh bts mnjadi semakin rapat dn semenjak itu mereka mnjadi queenka di sekolah mereka.
jungkook pov~~~
" weyh aku tnye sikit boleh tak?" jk. " ha ape dia" bls yoomin. " urhhhh korng ni aku tngok mcm dh biasa je jdi queenka sekolah, ke korng ni just acah cool bile dpn junior?" jk. " hahahah takdelah kitorng mmg queenka sekolah pon kenapa?" bls yoomin smbil trgelak besar. " asl korng takbgithu kitorng awal ii?" jin. "sbb kitorng budk baru tu yg kitorng taknk kecoh ii " bls so min. "owhh okay ii aku dh faham" v. end jungkook pov.....
tamat waktu sekolah••••
bbg brjln ke kereta mini cooper meraka ttpi jln mereka telah dihalng oleh 4 orng yeoja lalu yeoja trsebut menampar muka yoomin. yoomin memegang pipi dia lalu menampar balik pipi yeoja trsebut dngn kuat kerana marh sebb yeoja trsebut menmpar muka nya tanpa sebb. " kau apahal sial main tampar muka aku?" mrh yoomin. " huh aku tmpr muka kau sebb kau kurng ajar main rmpas hak orng" kata yeoja trsebut. " aku rmpas ape dari kau babi" yoomin. " kau dh thu tpi wt ii takthu tu kenapa" kwn yeoja yg ditmpar yoomin. " cuba bagithu ape yg aku rmpas dri kau sebelom aku tumbuk kau kt sini" bls yoomin benggang. bbg yg lain hanya menahan yoomin dri kemarahan nya yg membuak ii. " kau rmpas seokjin oppa aku" kata yeoja yg kena tmpat tu. " hahahaha kau sapa nk mngaku seokjin tu kau punya?" bls yoomin sempoi. 4 yeoja trsebut trdiam bile dngr kata ii yoomin yg menahan marah. " baik kau blah dri sini sebelom aku bunuh korng brempat" yoomin. " aku kata berambus lah sial ke korng tak faham bahasa jgn smpai korng menyesal sebab tak dngr ckp aku" maki yoomin. lalu 4 yeoja trsebut blah mninggalkn bbg. ahli bbg yg lain cuba brtenangkn yoomin tpi yoomin masuk ke dlm keretanya lalu meninggalkn bbg yg lain. naerin,yoori,hyera,hana,hyunnie,so min hnya mmbiarkn yoomin kerana mereka fhm yg yoomin klau mngamuk mmg mcm tu. bbg yg lain balik kerumah tnpa yoomin.
yoomin pov***
" arhhhh sial punya betina jahanam , korng boleh pergi mmpos lh babi sukahati main tmpar aku takpe korng tak kenal lagi aku sapa so yahh wait and see betina sundal" yoomin pndu kereta die dgn laju pergi ke satu tempat mana lagi klau bukan club tmpt yg yoomin prgi klau stress.
rumah bbg~~~~
"weyhhh mana yoomin ni dh kol 4 kot tpi tak balik lagi ni aku risau tho die tu klau dh ngamuk smua bnde die buat tho" kata so min. " yedo die tu klau die ckp die buat betol ii aku risau prngai lama die dtg balik thu" hyera. " better kita call bts suro die crikan yoomin" yoori. " ha cepat lh call diorng aku dh risau gile ni" bls hana ngan hyunnie.
" hello ni jin ke? korng dh tido ke sorry lh aku call mlm ii mcm ni" so min.
" ha ni jin kenapa so min?" jin .
" weyh korng kitorng nk mntk tolong boleh tak? urgent sngt ni" so min.
" waeee tolong ape ni? ha ape bnde yg ko mntk tolong ni?" jin.
" tolong cari yoomin boleh?" so min.
"waeeeee knp ngn yoomin?" jin.
" yoomin belom balik dri lepas abis sekolah tadi" so min
" hahh ape dia g mana smpai skrng tak balik lagi?" bls jin risau
" ha yelah aku ngn yg lain g cari yoomin kejap korng tunggu tau" jin
" okay thnks sbb boleh tolong kitorng" bbg serentak
" okay sama ii"jin
end call~~~~jin tros keluar dri bilik lalu mengejutkn yang lain supaya bngun untuk keluar mncari yoomin. jin menerangkan psl bbg minta tolong crikn yoomin dn bts yg lain trkejut mndngar berita yg yoomin tak balik lps abis sekolah tadi lalu bts brgegas keluar rumah dh pergi mncari yoomin....
ape yng trjadi kepada yoomin? adakah bts dpt mnjumpai yoomin?
nk thu ape jdi lps ni tnggu next pt okay muahhh🌸