ʙᴏɴɴɪᴇByl to týden od chvíle, co se o mě zase Jungkook začal opírat.
A stejně hezké, jak se chová v mé přítomnosti. Býl přihlavej. A v tom jsem nevěděla, co je horší, jak mě stále objímá, čicha k mím vlasům, je strašně lisavý, a kňučí když mě nemůže najít. Je jako dítě, vážně.Ale neměla jsem ráda ten pocit jak mě pozoruje, bylo to jako ve škole.
Očí byli na mě do slova nalepené.
Neměla jsem tušení, proč, ale po chvíli tohoto zvláštního výskytu jsem začala sbírat poznámky. Stalo se zvykem, kdykoli jsem se nudila, tak abych se pokusila rozluštit nebo zkusit najít v nich vzory. Tak moc chci rozluštit co to všechno co mi píši a co to znamená.
Zapla jsem telefon a dávám Jungkookovi rychlý text, který říká, že se chystám učit, abych dnes nemohla používat telefon.
Rozhodla jsem se zkusit analyzovat poznámky nebo něco s nimi udělat. Nejlepši způsob, jak to udělat, bylo jit na začátek. Rozhodla jsem se, že je vložim do malého notebooku, který jsem měla kolem sebe, takže jsem si prostě musela přehodit pár stránek, abych našela to, co jsem hledala.
První poznámka byla podepsána od dopisovače Suga, bylo poměrně krátké, ale upřímné první, co jsem si přečetla, nemohl jsem pomoct, ale zuřivě jsem se zčervenala.
Bylo tam napsáno ;Moje rosa ~
Jak já tě miluju, moje srdce překoná každou chvíli, když začnu vytvářet novou melodii pro svou věcnou muzu, ty jsi jediná, co si semnou může dělat co chce. Jsem celý tvůj, patřím ti a ty patříš mě. Až budeme spolu... tak nás nic nerozdělí.
Tvůj věrný sluha
- Suga
Dokonce i já, myšlenka, že někdo jako já by byl schopen inspirovat někoho takovou cestou, aby slova vytvářet hudbu, mi způsobila srdce k skoků.. ale jak častěji jsem dopisi dostávala tím více jsem si uvědomila že se jedná o nemocného zvrhlíka. Zvláště na jeho nejnovější poznámku, která má být nejdůležitější;
Moje nejdražší rosa
Mluvíš s těmi ženami které nemají takový život jako já, necháš je se s tebou flirtovat a dotknout se tě. Jsem jediný, kdo se tě může dotknout. Příště, až se to stane, ujísti se, že jím odříznu ruce a spálím je na popel, takže se tě nikdy nedotknou.
Nenávidím ty malé potvory.
Proč miluješ ženy? Žena a žena přeci nemají bití spolu. Je to hřích...
Muž a žena mají být spolu.Slibuji. Ať se stanou cokoliv, nezapomínej, že tě stále milují.
S věčnou láskou tvůj věrný sluha,
-SugaZnovu a znovu jsem si přečetla, ale nemohl jsem si pomoct, chtěla jsem jít na policií, ale ty poznámky mi šli tak rychle do hlavy, že musí jít pryč. Je pravda, že sledují každý můj pohyb, nemohu riskovat, že půjdu na policie, protože věděli, co dělám, už věděli, kde jsem žila, tak také musí znát mou rodinu a přátele. Věděli o mé orientaci, o všem možném. Nehodlám jít kolem a riskovat je, dokud nebudou příliš nebezpečný.
ČTEŠ
Te Amor Bonnita
FanfictionNezáleželo jim jestli je neznalá.. Nezáleželo jim na tom jestli je nemilovala.. Nezáleželo jim na tom jestli je nenáviděla.. Záleželo na tom že je jen jejich. Oni byly tak přihlavy a posedlý že na ně neměl ani sám demon... 💌 - bts | Bonnita spani...