cinco

44 5 2
                                    

gone / fire \ corazon

"Počkej! Co! Ona je pryč! Nechoď bunny prosím! " slyšela jsem jak za mnou Jungkook křičí a to způsobuje že se na něj Namjoon podívá.

Skrývala jsem se za zdí, když se Jungkook vyškrabal vedle Namjoona a požádal ho co má dělat. Slyšela jsem jak Namjoon něco říká do telefonu, Jungkook vykuli vystrašeně oči a ptá se Namjoona "Co uděláme!"

"P-pšššt Jungkook nekřič-...
Bonnie odešla- ....
#---
zavěšuj, vím že jsme ve velkém maléru, ale příště budeme opatrnější a-....
#--
ano budeme ti volat-...
#--
když to uděláme z-znovu ... "Namjoon si povzdechl "-běžela v běhu myslím že si psala ze svým kamarádem.. " Rozhlížel se po okolí jestli tu někdo není .

"Jo! kamarádi se s tím Jacksnem, syn toho detektiva!"

Zavěsil a vydal se ke koupelnovým dveřím, jinými slovy na jinou stranu místnosti, na které jsem nebyla. Vyskočila jsem ven z okna abych se dostála do Jacksnová domů. Ale stále mám jednu otázku .

Kdo byl SeokJin ?

~

"Dios, jesus! Bonnie jsi naživu!"
Irene se na mě vrhla když jsem vstoupila do Jacksnová pokoje.

Irene nikdy neplakala, ale tady trouchlila nad smrtí její nejlepší přítelkyně, moje Joy byla pryč. Všichni v teto místnosti měli červené oči od pláče.

Oni jí zabili...prostě zabili..

"Bonnita byla jsi s Jungkookem a Namjoonem, jsou podezřelý, ne?" zeptala se Lisa a hladila Roseininy vlasy.

"Sí, sí, působili tížívěji než obvyklé" vztala jsem z postele a přešla k oknu.

"Když jsem odešla z Namjoonova domů - " pádam do postele vedle Rose "- hovořili s nějakým chlapkem,
myslím že zabili Joy.. "

"Proč?! " zeptala se Jennie rozčileně" Proč by zabíjeli Joy? Co komu udělala?"

"Buen- takže víme že to jsou tvý tajní spisovatele? " zeptal se BamBam a všichni jsme přikyvli.

"Takže stalkery, Joy byla s kamarady a s Bonnie, poslední dobou jste se spolu dost často setkávali, což 'možná' způsobuje že byli naštvaní a žárlili, to je teda důvod proč jí zabili. A myslím že to není poprvé, kdo byl v Bonnieníny blízkosti tak ten určitě zemřel. Takže když ti brala Joy pozornost, tak stejně jako my teď tobě, tak to znamená že nás přidou .. zabít ...? "

BamBam ztichl, byla jsem šokována, vše co řekl byla pravda. Opravdu jsem byla tak hloupá?

"Tak máme čtyři vrahy a motiv. Ale kdo jsou ostatní tři osoby ?.. " Jackson nahlas přemýšlel.

"Bonnita, o čem Namjoon a Jungkook mluvili do telefonu? S kym? " hovořila Jennie

"Jungkook, Namjoon, Taehyung a Jimin strávili tím že prý nebyli doma , a ten muž se jmenoval SeokJin-.." promluvila jsem ale pak sem se zastavila, ale mezí tim si Jackson na něco vzpomněl ...

"Už vím! Jungkook šel ke mě domů- den vraždy byl venku! SeokJin je v tom taky, možná je doma a radí jím co mají dělat, a tak je Namjoon jediný kdo to může řídit, Jungkook udělá vše co mu řekne, a auto které řídil zaparkoval vedle jiného domů aby mě mohly sledovat, můj předešely soused si stěžoval na velký černý dodavkový vůz, možná v tom byli Taehyung, Jimin, Jungkook i Namjoon!"

Te Amor BonnitaKde žijí příběhy. Začni objevovat