tres

45 6 0
                                    

Kim Taehyung

Madre - matka
padre - otec
hermano - bratr
hermana - sestra

---

Krev všude. Místnost byla vyčerpána v červené kapalině, železný zápach se připojil na každý povrch, do kterého byla kapalina připojena, ležela od pramene k zemi a okolním oblastem.

Znečištěné. Mrtvoly vypustili hnijíci zápach, zdalo se že se dostanou do všech koutů a zůstanou tam, ale vůně nezmizela, i když se tam roky i leta usadily.

Stál uprostřed syn láskyplné rodinný. Těžce vydechoval, nikdy by ho nenapadlo že někomu ublíží.

"Proč? Co ti ta chudá žena udělala?" zeptala se ho zatím co se jí slzy shromáždily.

"Mamá, ty mi nerozumíš!!" křičel na ní.

"Nevidíš co si udělal ! Všechno jenom pro tu dívku která tě ani nezná, měla bych zavolat policií Taehyung, to co děláš není normální! Máš jí v plánu ublížit že jo?" vykřikla na něj

"Ublížit jí?! Nikdy! Ty to víš!" křičel na svou matku a vydal se k ní blíže.

"Myslíš že je to normální?
Zabíjet lidi?!"

"Zabíju je..zabíjí všechny." mumlal když ho hrudník stoupal nebezpečně.

"Co jsi říkal?" tohle nebyl její syn.

"Byli zákeřný, madre, snažili se jí ušpinit, proč tomu nerozumíš? Miluju jí a ona mě bude taky!! "křičel když šel ještě blíže ke své matce.

"Počkej až se o tom dozví tvůj padre, zavolá policií, tohle nebude tolerovat!" Matka vykřikla na svého syna

"Papa? *tichý smích* Už je skoro rok pryč. Co sis myslela? Že se vrátí?" zeptal se jí když se zasmál.

" A-ano, on nebude tolerovat t-toto tvoje chování!"

" Byl s jinou ženou, vrátil se před měsícem a chceš vědět co se mezí nimi stálo?" začal se smát hlasitějí, když viděl zmatenost a strach v očich matky.

"Sekretářka mamá, to byla ona, Laura. Když přišli nebyla jsi doma, ale býl jsem tady po celou dobu, slyšel jsem všechno, chceš vědět co jsem slyšel mamá? Prováděl tě s tou ště*kou."

Šel k malému počítači v zadní časti místnosti a prošel mrtvoly jako by tam nebyli. Matka sledovala svého syna skoro jako robota, když stiskl video. Video které představuje nejintimnější akt mezi dvěma lidmi, mezi manželem a sekretářkou.

"Bylo to nahoře mamá dokud mě neviděli, jejich problém býl že jsem zamkl dveře, hadej co jsem s nima udělal." podíval se na ní jak jí slzy stekali po bradě.

"Co jsi udělal T-Taehyung?"

"Zabil jsem je." řekl jako by nic, matka otevřela ústa aby něco řekla ale přerušil jí.

"Teď mi řekni.. myslíš že je můj vztah s Bonnie špatný?" zeptal se když jeho matka byla v myšlenkách

"N-ne" matka si sedla na chladivou podlahu a slzy se jí zastavili.

"Není že? To co dělám je abych zabránil zlým věcim, řekni mi mamá, jsem špatný?" klekl si před matkou.

"N-ne"

"Vidíš mamá ? Teď nechci aby si skončila jako on, tak mi pomužeš zachránit mojí milovanou?"

Syn požádal o pomoc. A stejně jako každá dobrá matka to přimula a pomohla mu.

Te Amor BonnitaKde žijí příběhy. Začni objevovat