Tresar atunci când tata intra in camera, e puțin beat și miroase oribil, dar nu am ce sa fac.
-Nu ai făcut mâncare! Striga el la mine. Nu ești bună de nimic!
-Tata, te rog frumos, nu mai pot, sunt obosita, lucrez atât de mult.
-Și eu am lucrat mult sa te cresc pe tine! Acum muncește tu pentru mine!
-Tata... Dar ma întrerupe și nu pot sa continui.
-De mâine renunti la facultatea aia de doi lei! Te măriți!
-Ce? Cum adică ma mărit?! Cu cine?! Tip eu frustrata.
-Cu Billy! Din blocul vecin! Și punct! Veti face nunta peste o luna! El ma va susține financiar! Are bani! Stii asta, își permite orice vrea, ai văzut ce mașina are!
-Tata nu o sa fac asta! Strig la el.
-O sa faci ce îți zic eu, altfel o încurci! Acum, du-te și fa mâncare!
Nu ma voi mărită, nu cu Billy, e un animal brutal, și-a bătut fiecare iubita pana acum, are bani, dar nu are suflet. Voi scăpa de aici. Rapid. Trebuie sa fac ceva.
Am făcut rapid niște paste și am plecat în camera mea, nu aveam timp sa mănânc, trebuia sa ajung la bar, șeful e foarte strict, începi la 19:30, atunci la 19:20 ești acolo.
M-am machiat foarte puțin, trebuie sa arat cât de cât bine, pentru ca oamenii sa îmi ofere bacșiș. Arătăm foarte bine, eram slaba, dar aveam și forme, eram frumoasa, mi s-au oferit de foarte multe ori contracte de modelling, dar am refuzat.
Am plecat și am ajuns la timp, șeful nu avea sa urle la mine, nu o făcea prea des, îmi știa povestea, știa ca îmi este greu, era un om bun, dar perfecționist, deseori îmi oferea mai multi bani la salariu sau dacă aveam nevoie mi-i dădea o parte și înainte.
Mi-am luat uniforma, era un bar de fițe totuși, veneau oameni deobicei cu foarte mulți bani, era o uniforma ok, nu era chiar indecenta, era formata dintr-o cămașă roșie, niște pantaloni extrem de strâmți negri și atât. Ele arătau prea bine pe mine, asta era problematic. Avea sa fie o seara foooarte lunga și eu trebuie sa fac fata.
CITEȘTI
Căsătorie nedorita💔
RomancePovestea "Căsătorie nedorită" este povestea a doi tineri, Julie și Alex, care se căsătoresc din obligație. Julie White este o fata fara prea multe posibilități după ce mama ei a murit și ea a rămas cu tatăl ei alcoolic, însă reușește prin forțele pr...