Emma Rose este o fata foarte frumoasa si foarte curajoasa, de aceea a fost aleasă de Damian, seful unei Mafii foarte puternice, sa faca parte din echipa sa de elita. Pana acum Emma a facut parte din mafia condusa de matusa sa, Elizabeth, unde a stat doi ani, insa acum, la ordinul matusii sale, Emma trebuie sa se mute cu 4 necunoscuți, într-o casa noua, într-un nou oras cu noi reguli, dar, desii nu ii place deloc ideea, este obligata sa indeplineasca ordinele.
Poveste Elizabeth
Emma este cea mai buna din echipa mea, dar cred ca ii va fi mai bine in mafia lui Justin , pana la urma au cam aceeasi varsta, si seamana foarte mult, amandoi sunt extrem de încăpățânați si foarte puternici, nu cred ca nu se vor înțelege.Povestește Emma
Elizabeth nu ma intelege deloc, vrea sa ma trimita într-o alta mafie,, spre a fi mai puternica ", dar eu nu vrea asta, mie imi place aici, nu in mafia acelui tip de bani gata, cu fițe de,, bad boy".Sunt in drum spre casa lui Justin si ma uit pe geam, fiind plictisita grav.
Dupa 30 de minute, masina se opreste in fata unei case foarte mari, in spatele careia se putea zari o piscina l fel de mare. Cand imi dau seama ca trebuie sa cobor, in fata mea zaresc un baiat cu par nisipiu si ochii negrii ca abisul. Nu apucam sa spunem nimic ca acesta imi ia bagajul si ma trage in casa, unde, spre surprinderea mea, nu era absolut nimeni. Speriata, ma opresc si il intreb unde sunt toti, dar acesta imi spune ca trebuie sa ma pregatesc, nu sa pun intrebari.
Eu insa, fiind curioasa si încăpățânata de fel, il tot intreb pentru ce trebuie sa ma plictisesc si mai ales, cine e, iar acesta, nervos, imi spune ca trebuie sa ajungem la o petrecere si ca el este Justin. Ma decid ca pana la urma, sa nu ii reamintesc cum ma chea si sa ma conformez, asa ca ma duc in așa-zisa mea camera si iau o bluza alba si o pereche de blugi negrii. Cand cobor acesta se uita putin la mine, apoi imi face semn sa mergem.
Dupa 10 minute, ajungem in fata unui club foarte plin, unde, psre surprinderea mea, nu intram prin fata, ci prin sptele acestuia. In spatele clubului ne asteptau 3 baieti imbracati in negru, care ne inconjoara. Ma intorc la Justin sa il intreb cine sunt, dar imi pune un pistol intre coaste si imi face semn sa intru in club. Eu ma conformez, si merg pana ce ajungem într-un colt extrem de retras, in care, Justin se apropie de mine si imi șoptește,, imi pare rau ca fac asta, dar ordinele sunt ordine ", ma pupa pe obraz si apoi ma impusca.-antipatica-
Sper sa iti placa, nu e chiar genul meu de poveste, dar mna, sper sa fie ok, chiar daca actiunea este foarte grabita.
CITEȘTI
Povesti scurte
FantasyAici voi scrie diferite povesti, scrise de mine cand eram mai mica. Aceste povesti nu pot fi scrise pe capitole, asa ca am zis sa le scriu pe toate aici. Coperta e facuta de @Elena_Cosmina.