3.Bölüm Davina Claire

1.3K 30 6
                                    

Multi : Davina

Uzun zamandır bölüm atamadığım için üzgünüm. Sınavlarım vardı😊

Sabah kapının çalmasıyla uyanırsın o tatlı uykundan. Hafif sinirli bir şekilde söylene söylene yataktan kalkıp kapıyı açmaya gidersin. Kapıyı açtığında karşında  en yakın arkadasın Davinayı görürsün
Davina; Günaydınn :)
Der enerjik bir şekilde. Sabahları bu enerjinin nerden geldiğini merak ediyorsundur .Sen bunları düşünürken Davina içeri geçmiştir bile. Sende kapıyı kapatıp Davina'nın yanına salona geçersin.
Davina; Kahvaltı yaptın mı?
Diye sorar  sende
S.a; Hayır yapmadım.
Dersin.O da hemen
Davina; Tamam o zaman Ilk önce kahvaltı yapalım sonra alışverişe gidelim.
Der sende
S.a; Sadece kahvaltımızı yapsak ve bugünü evde geçirsek olmaz mı?
Diye sorarsın o da
Davina; Bana geçen gün söz vermiştin ama .
Der ve suratını asar.Sende ona daha fazla dayanamaz ve
S.a; Uff  peki tamam gidelim asma suratını.
Dersin ve hemen sana sarılıp yanağını öper ve
Davina; Sen birtanesin.
Der ve sonra pijamalarını süzer ve
Davina; Sen çok oyalanma burda ben kahvaltıyı hazırlarım sende git üstünü değiştir .
Der sende hemen merdivenlerden yukarı çıkıp odana girersin.
En son ne giyeceğine karar vermişsindir .Üzerindekiler

(Kıyafeti beğenmeyenler kendileri hayal edebilirler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kıyafeti beğenmeyenler kendileri hayal edebilirler.)

Hemen aşağı inersin. Mutfağa girdiğinde şok olursun çünkü mutfak darmadağındır. Hafif sinirlenirsin . Tam buranın hali ne diye soracakken hazırladığı sofraya bakarsın ve hemen Davinanın yanağını öpersin ve hemen yemeğe başlarsın. Sanki günlerdir yemek yememiş gibi yiyorsundur. Davina ise senin bu hâline gülüyordur.
Davina; Biraz yavaş ye boğulacaksın.
Der ve tekrar gülmeye başlar. Sende
S.a;  Ne gülüyorsun yaa
Dersin ve yemeğini bitirirsin.
Sonra arabanın anahtarını ve çantanı alıp çıkarsınız.

•••••• Birkaç saat sonra••••••

Davinayı sende kalmayı ikna edersin ve eve gelirsiniz . Hemen içeri girersiniz ve odana çıkarsınız. Hemen Davinaya ve kendine pijama çıkarırsın. Giyindikten sonra salona gidersiniz.
Davina;  Uff çok sıkıldım film izleyelim mi?
Der sende
S.a; Tamam sen film seç bende mısır patlatayım.
Davina; Tamam.
Der. Sende Davina film seçerken mısırları pattlatmışsındır. Davina'nın yanına gidersin ve seçtiği filmi izlemeye başlarsınız. Romantik bir film seçmiştir. 
İzlerken hüngür hüngür ağlıyorsunuzdur.
•••
Film bittiğinde heryer peçete olmuştur. Gözleriniz ise kıpkırmızı. Tam etrafı toplarken Davina'nın telefonu çalmıştır.
Davinaya
S.a ; Kim o?
Diye sorarsın o da
Davina; Ev sahibi
Der. Sende ev sahibinin neden bu saatte   aradığını en az Davina kadar merak ediyorsundur. Sen bunları düşünüyorken Davina telefonu açmıştır ve hoparlöre almıştır.
Davina; Bu saatte neden beni aradığınızı öğrenebilir miyim?
Diye sorar ev sahibi ise
Ev sahibi; Rahatsız ettiysem kusura bakmayın. Sadece size en yakın zamanda evimi boşaltmanızı söylemek için aramıştım.
Davina; Ama ben kirayı her ay düzenli veriyorum. Neden böyle yapıyorsunuz?
EV sahibi; Ev benim değil mi? İstediğimi yaparım.Neyse daha fazla uzatmayın 2 güne boşaltın.
Der ve telefonu  Davina'nın yüzüne kapatır.
Davina; offf ben 2 güne kendime yeni ev nasıl bulabilirim?
Der senin aklına çok güzel bi fikir gelir ve heyecanlı bir şekilde
S.a; Yeni bir ev bulmana gerek yok.
Dersin o da
Davina; Nasıl?
Diye sorar sende gülümseyerek
S.a; Benimle birlikte yaşarsın olur biter.
Davina; Ama olmaz ki sonuçta sende nereye kadar kalabilirim ? Hem seni rahatsız etmek istemem.
S.a; Uff Davina inatçılık yapma bende istediğin kadar kalabilirsin . Hem bu ev tek başına yaşayan biri için çok büyük. Ayrıca neden olmasın benim başıma gelse sen beni evine almaz mıydın?
Davina; Tabikide alırdım.
Der ve sende vereceği cevabı merakla beklersin .
Davina; Peki o zaman artık ev arkadaşıyız .
Diyip sana sarılır.
Davina; Gerçekten çok teşekkür ederim s.a seni çok seviyorum.
Der .
S.a; Bende seni çok seviyorum Davina.
Dersin ve uykunuz geldiği için birlikte yatağına yatıp uyursunuz.

Evet bu bölüm de bu kadardı. Lütfen oylamayı  ve yorumlarda istek karakterleri yazmayı unutmayın ❤


 





🌟TVD ve TO ile hayal et🌟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin