7.Bölüm Elijah Mikaelson

1.5K 54 34
                                    

1 ay önce New Orleans'a Mystic Falls'tan gelmiştin. Buraya gelmenin nedeni Mystic Falls'tan uzaklaşmaktı. Ordaki arkadaşlarınla sürekli haberleşiyordun. Onlar buraya gelmene pek sıcak bakmamışlardı ama yine de kararına saygı duymuşlardı ve o sırada Bonnie arıyordu.

Bonnie: Hey nasıl gidiyor?

S.a: Burası gayet güzel keşke burda olsaydınız. Orda nasıl gidiyor.

Bonnie: Burda da iyi gidiyor. Iyisin dimi bir sorun oldu mu ?

S.a: Endişelenme bon bon ben iyiyim ve burdaki çoğu vampirden daha güçlüyüm biliyorsun bir sorun yaratamazlar.

Bonnie : Biliyorum ama yine de tek başınasın ve 500 yıldır hayattasın düşmanların var ve seni tek yakalamaları iyi olmaz.

S.a: Haklısın ama korkmana gerek yok gerçekten .

Bonnie: Pekala. Yanına gelmeyi düşünüyoruz.

S.a: Gerçekten mi ? Çok iyi olur umarım gelirsiniz.

Bonnie: Evet ama Damon gelmeye pek sıcak bakmıyor,biliyorsun Klaus orda ve Elena için hâlâ bir tehdit olduğunu düşünüyor. Stefan gelmeyi istiyor senin orda tek kalmanı zaten istemiyordu. Caroline ise Klaus'u görmeye cesaret etmiyor. Matt çalışıyor zaten onun gelmesi pek mümkün değil. Yani gelirsek ben ve Stef geliriz.

S.a: hmm anlıyorum. Ne zaman gelmeyi düşünüyorsunuz ?

Bonnie: Bu haftasonu büyük ihtimal yola çıkarız. Sana haber veririm.

S.a: tamam o zaman haber bekliyorum sizden. Seviliyorsunuz.

Bonnie: Sende öyle,görüşürüz.

S.a: görüşürüz.

Telefonu kapatınca tebessüm etmiştin. Bonnie ve Stef'in gelicek olmasına sevinmiştin. 1 aydır onlardan uzaktın ve özlemiştin. Birkaç saat sonra gece geç olunca uyumaya karar verdin.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~Sabah olunca ~
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Uyandığında saat 10 olmuştu bile. Hemen birkac kan torbası bitirdin. Sonra bugünün cuma oldugu aklına geldi. Yarın Bonnie ve Stefan geliyordu. Biraz evde oturdun.
Sonra çok sıkıldın ve bara gitmeye karar verdin. Üstüne bordo askılı bir bluz altına siyah bir kot ve ayakkabı olarakta siyah mat bir stiletto giydin. Son olarak parfümünü de sıkıp dışarı çıktın.
Evin bara yakındı bu yüzden yürüyerek gitmeye karar verdin.
Birkac dakika sonra bara vardın ve içeri geçtin. Hava erken olmasına rağmen ıçerisi kalabalıktı. Bar sandalyelerinden birine oturdun ve bir viski istedin.
Viskini içerken izleniyormuş gibi hissettin.
Etrafına göz atarken biriyle göz göze geldin.
Bu Elijah Mikaelson'dı uzun zamandır onu görmemiştin. Hafif bir gülümsemeyle yanına geldi ve

Elijah: S.a seni görmek ne güzel. Uzun zaman oldu. Ne zamandır buradasın daha önce görmemiştim burda oldugunu.

Elijah' a gülümseyip

S.a: Evet uzun zaman oldu. 1 aydır burdayım.

Dedin. Elijah'ın şaşırdığını fark etmiştin.

Elijah: Arkadaşlarında burdalar mı ?

S.a: Hayır buraya tek geldim. Bonnie ve Stefan yarın gelicekler.

Elijah: Senin buraya geleceğini hiç düşünmezdim. Arkadaşların ordayken senin burda olman gerçekten şaşırttı beni.

S.a: Bende buraya geleceğimi hiç düşünmezdim. Ama Mystic Falls biraz bunalttı beni ve bende neden olmasın dedim ve buraya geldim.

Elijah: Burda olmana sevindim.

Dedi. Gercekten de sevindiği belliydi.
Me diyeceğini bilemedin sadece gülümsedin ve sessiz kaldın.
Birkaç dakika sessiz geçtikten sonra Elijah;

Elijah: Madem yarın Bonnie ve Stefan'da geliyor sizi yemeğe davet etmek istiyorum. Yarın akşam bize gelirseniz çok sevinirim.

S.a: Tamam olur geliriz akşam.

Dedin ve Stefan ve Bonnie'e sormadan kabul ettin diye saniyesinde pişman olmuştun ama artık çok geçti. Stefan ve Bonnie' ikna edip yarın Mikaelson lara aksam yemeğine gitmeliydiniz. Elijah verdiğin yanıta gülümsedi. Saatine bakıp

S.a: Ben artık gitsem iyi olur.

Elijah seni bırakmayı teklif etti ama gerek olmadığını söyledin sonra elini tutup öptü ve

Elijah: Yarın görüşürüz s.a

S.a: Görüşürüz.

Hızlı adımlarla eve gittin üstünü değiştirdin ve kendini yatağa attın. Tebessümle bugün olanları düşündün. Sonra ne yaptığını fark edince hemen düşüncelerini kafandan kovdun ve uyumaya çalıştın.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Evettt.  Uzun zamandır bölüm atmıyordum kitabı çok boşladığımı fark ettim ve hemen bu bölümü yazmaya başladım. Biraz aceleye geldi içime sinmedi ama atmak istedim.
Umarım begenirsiniz yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim ♥️
Ve bölümün devamının gelmesini istiyorsanüz yorumlarda belirtin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🌟TVD ve TO ile hayal et🌟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin