Hangi dalga sayesinde kıyıma kadar vurdun
“Evrendeki en büyük gösteri, sen aklını keşfettiğin an başlar.”
Konu yalnızca unutmak değil, çok daha ötesi çünkü insan unutuğuyla yeniden tanışabilir.
Gözlerin gözlerime değince felaketim olurdu, ağlardım beni sevmiyordun bilirdim. Bir sevdiğin vardı duyardım.
Aceleye getirilmiş hazları değil, sabır dolu tatminkârlığı seçin.
Dünyada en paha biçilmez bilgi insanın kendini bilmesidir.
Geceyi seyrederek öğrendim ki ışık insanın içinde yoksa yüzüne vurmuyor.
Ne kadar acıdır başkasının gözüyle bakmak mutluluğa.
Biz olay yerinde bıraktık gülüşümüzü ...
Yaşamdan değil eceli beklediğimizden nefes alıyoruz
Sen mazisin ben gazi kalbim şehit olmuş aklımda mezar yeri
Hayat keşkeler kadar haketmedik
Belki kadar kesin, keşke kadar acımasız.Melek olsam kanat seslerinden rahatsız olurlar.
Düşün ki;
Ben yaşarken nefes almayı özlüyorum, seni nasıl özlemem...Haddini aşan her duygu zıttına dönüşür.
Mantığının eleştirdiğini, merhametinin savunmasına izin verme.
Şu iflas etmiş dünyada, en geçerli para birimi; kendin gibi bir insanla paylaştığın duygulardır.
Ekmek herkese yetecekti aslında , tarlaya karga dadandı, ambara fare, fırına hırsız, memlekete harami...
Sen neyi seviyorum desen o olasım geliyor.
Eğer sizi üzen kişilere hala selam verebiliyorsanız, bu vicdanınızın sadakasıdır.
Yere düşenler kendilerine geldiklerinde, artık başka bir insan olurlar.
Daha iyisini yapayım derken, iyi olanı da bozarız bazen.
Gece uykumdan uyandırıp aglatan bir acıydı
Kıyaslamayı başkalarıyla değil, kendisiyle yapan sürekli gelişir.
Pırlantaların en değerlisini içimde taşıyorum, o da vicdanımdır.
Köprüler yıkıldı artık kendimleyim.
Bir yerden uzaklaşmak için uğraşıyorsun, tam gidecekken kalmak için bir neden buluyorsun.
Kimi gittikçe kalır, kimi kaldıkça gider...
Yara sıcakken acımaz.
Birden ay ışığını kesti
Bir de sen çok değiştinZekilik kadar aptallık da gerekliydi. Ama aptalca davranmak da zekice davranmak kadar zordu.
Tek kelime yeter,
Ama ya insan o kelimeyi bulamazsa?Yorma kendini, bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin
''Yüreğin neredeyse hazinen de oradadır.''
Hangi çağın gelişidir bilmem, gülüşün...
Sevdiğin insanları kaybetmeye alıştığın zaman, hayatı önemsememeye başlıyorsun.
Herkes insanlığı değiştirmeyi düşünür, ama hiç kimse kendini önce değiştirmeyi düşünmez.
"Ya bir yol bul, ya bir yol aç, ya da yoldan çekil."
"Bir toplum gerçeklerden ne kadar uzaklaşırsa, gerçeği söyleyenlerden o kadar nefret eder…"
Çok gerekmedikçe paranı, inancını ve fikrini gizli tut.
Üzülmek düşünmeni sağlar, Düşünmek delirmeni.
Hazal saydut
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLI GÖZYAŞLARIM
PoetryBu sadece senin için ağlayan gözlerimin bir damlası, Satırların gözyaşı birikmiş bir damlasınıda sen sil, bu satırdan al yüreğine bağla, gözümden yüreğimin parçalarından akıyor yaşlar gözyaşı değil artık bu kalpyaşı oldu. Anlamayacağın kadar anlamlı...