Bölüm 2 🎈
Ertesi gün dükkana gelirken laptopu getirdim ve tüm gün boyunca grupta turluyorum 40 bin küsürlük grubla aktifliğim başlamıştı Facebook'ta yeni yeni arkadaşlıklar, dostluklar oldu mu oldu tabikide.....
Çok aktiftim ve yıllar yılları takip ettikçe üye sayısı artması üzerine aklıma bir fikir geldi ve üyelerimle paylaşmak istedim tabiki de.
Aklıma gelen fikir Trabzon'lu olmamdan dolayı Uzungöl'e gitmek vardı,
Bunu da üyelerin maddi manevi destekleriyle ve ayrıca grubumuzu 60 bine çıkarırsak gezi sözü vermekti.....Başardık mı tam olmasada 59 bine ulaştırdım fakat geziyi uygulayamadık neden mi?
Sanal Aşk başıma bela olmasaydı emin olun yapardım sözümün eriyim...Kimlerle karşılaştım, kimlerle mücadele ettim bilmiyorum resmen Facebook'ta insan sarrafı oldum...
Oldum da KARA SEVDA beni ele geçirmeseydi eğer.......Yine günlerden bir gün bir üye ekledim ve o an içimde bir his ne oluyor dedirtti???
😱😱😱
Eklediğim kişinin profili bordo bereli bir asker resmi ve ismi de benim soyadımla aynı olan bir kişi ve ben şokk yani benim CANCAĞZMMM....
Profili buydu ve soyadı da
....... KAHRAMANÖldüm bittim derken ne oluyor ya nasıl yani kim bu acaba sülaleden biri mi tanıdık falan olmasın dedim ve özeline yazdım.....
Selam bir şey sorabilirmiyim dedim,
Kimsin kimlerdensiniz falan filan derken tanışma faslımızla bir akrabalık olmadığı sadace bir asker olduğunu Gaziantep'te görev yaptığını söyledi, söyledi de ben içten içe yanıyorum....Bu nasıl bir duygu nasıl bir his dedim acaba Rabbim bana asker edemediğim ölen oğlumun yerine bir oğul mu???! gönderdi yoksa yoksa dedim kendi kendime.....
.... /.....