Bölüm 4 🎈......Biz her gece böyle görüşmeye
Başladık..Bir gün dediki;
Ya bir grupda Biz açalım mı?Olur dedim, hadi kur bakalım...
Kendimize ait bir grubumuz oldu halen var fakat O gittikten sonra hiç kullanmadım adı gibi bir masaldı bizim aşkımızda....
Her geçen günümüz bir gün öncesinden güzel geçiyor ve duygular değişiyor birbirimize bağlanıyorduk fakat adını bir türlü koyamıyorduk....
Artık zaman ilerledikçe dedi ki;
Ya ben sana birşey diycem, hani sen insanın yüzene bakınca o kişi hakkında yorum yapıyorsun ya; ne, nasıl, kim olduğuna dair bişeyler söylüyosun ya!
Eee dedim....
Ben bir kıza aşık oldum fakat karar veremiyorum nasıl açılacağımı, Ne söyleyeceğimi bilemiyorum ki....!
Tamam at bakalım resmini dedim....
Bir attı, bu olmaz bunun şuyu var dedim, İki attı, bunun bilmem neyi var derken, ya dalga geçme düzgün resim atsana..
En son şu resmi attı ve ben
ŞOK ŞOK ŞOK😱😱😱😱
Nasıl yani dedim saçmalama bu benim dedim....
Ne olmuş yani ben bunu istiyorum
Ve sende bana bu kızı ayarlıycan
demez mi??Ben bir kez daha ŞOK
😱😱😱
Delisin sen ya inanamıyorum sana, itiraf etmeliym ki ben de seni çok seviyorum, fakat adını bir türlü koyamadığım bir sevgi, bağlılık derken biz farklı konuşmalara başladık....
Grupta kapak sayfasını değiştirip Aşk mesajları sevgi sözcükleri derken beni mest ediyordu hayranlığım bir kat daha arttı ve bağlandık birbirimize...
Hele ki telefon konuşmalarımızda konuşacak bir şey bulamadığımızda bir İlahi okurdu inanın yok böyle bir ses ben hayranlıkla dinler dinler dinlerdim.
Öyleki bazen telefon açıkken uyumuşluğumuz olurdu, nefes alıp verişi bile bana huzur verirdi....Günler günleri aylar ayları takip etti.
Mutlu mesut geçiyordu her gün sanki kırk yıldır tanıyormuşcasına konuşacak bir şeyler buluyorduk ve grupta şakalaşıp sohbet muhabbet devam ettiğimiz
sırada bir gün yine sana bir şey
sorucam dedi...Buyur sor CANCAĞZMMMM....
Sen beni, yani benim nasıl biri olduğumu hiç mi merak etmiyorsun?
Belki çirkinim beğenmiycen,
Belki sakatım istemiycen,
Belki yanlış insanım senin için dedi..Yoooo!!! Dedim....
Hiç merak etmedim seni ben inan ki; Çünkü ben bedene yüze değil yüreğe bakarım ve ben ilk günden beriYÜREĞİMLE SEVDİM SENİ
İnsanın Yeterki Kalbi Sakat Olmasın..
O bana yeter gönül gözümle gördüm ve öyle de görmeye devam edicem varsa nasipte karşılaşırız bir gün....
Nasıl yani inanamıyorum sana ya
Böyle bir insan nasıl sever nasıl
Bağlanır, Sever dedi...Ben bağlandım, sevdim ve kavuşamasakda sevmeye de devam edeceğim dedim....
Sen benim yüreğimi yaktın acısıyla tatlısıyla yaşanacak ne varsa yaşıycaz...
.... /....Düşünce ve yorumlarınızı merak ediyorum bunu ben yaşadım sizlerde de yaşayan var mı??
Yoksa ben istisnamıyım görmeden bağlanıp seven biri olarak...Voteleriniz için çok teşekkür ediyorum, gözlerinize, elinize ha bir de net'inize sağlık olsun 😊😊😊
ESENLİKLERLE
🙋🙋🙋