Przedstawienie postaci & ☁ROZDZIAŁ 1☁

2.6K 82 44
                                    

_______________________________

Pierwsze kilka rozdziałów tej książki to jedna wielka tragedia, jednak z czasem znacząco zmienił mi się styl pisania.
Mam nadzieję, że niezniechęciłam was jakoś bardzo do czytania i zostaniecie tu na dłużej.

Pozdrawiam, autorka ❤
________________________________

Przedstawienie postaci

Postacie pierwszoplanowe :

Alex Charles - 16-latek uczęszczający do liceum w Californii.
Posiada naturalnie falowe blond włosy, ciemne błyszczące oczy i duże malinowe usta. Ma 170cm wzrostu, przez co wygląda na młodszego.

Uwielbia jeść budyń śmietankowy i pić truskawkowe smoothi. Wieczorami często zapala lampki ledowe w kształcie kul, których ma ponad 30 i ogląda komedie lub filmy fantastyczne, a czasami nawet bajki.

Jest homoseksualny, ale był dopiero w jednym związku, który się rozpadł kilka miesięcy temu.

W szkole jest wyśmiewany ze względu na jego wygląd i delikatny charakter.

Mieszka z matką, bo jego ojciec umarł gdy miał on 2-latka z przedawkowania alkoholu, co spowodowało potrącenie przez samochód.

Boi się on pająków i szybkiej jazdy.
Jest bardzo delikatny i łatwo go doprowadzić do płaczu.


Kocha usypiać w swoim łóżku przytulając pluszowego misia.

James Parker - Kilka tygodni temu skończył 18 lat, na które dostał od rodziców wymarzony motor

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

James Parker - Kilka tygodni temu skończył 18 lat, na które dostał od rodziców wymarzony motor.

Ma brązowe, ciemne włosy i niebieskie oczy, które przykrywają ciemne, gęste rzęsy. Jest dość wysoki, gdyż ma 194cm. Jego wzrost świetnie pasuje do umięśnionej sylwetki.

Wraz z rodzicami i młodszym 8-letnim bratem - Oscarem przeprowadził się niedawno do Californii. Zmienił szkołę na tą, do której chodzi jego kuzynka Magda.

Lubi oglądać horrory i słuchać smutnej muzyki.

Często chodzi na siłownię i stara się prowadzić zdrowy tryb życia - chodź nie zawsze się mu to udaje, bo lubi sobie czasami zapalić.

Zazwyczaj jest ubrany w ciemne ciuchy, często chodzi w ulubionej czarnej ramonesce i w tym samym kolorze trampkach.

Zazwyczaj jest ubrany w ciemne ciuchy, często chodzi w ulubionej czarnej ramonesce i w tym samym kolorze trampkach

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Inne postacie :

Magda Rogers - Najlepsza przyjaciółka Alex' a, chodząca razem z nim do klasy.
Jest o kilka centymetrów wyższa od przyjaciela. Ma włosy w nietypowym kolorze podchodzącym pod rudy.

Jest naprawdę bardzo tolerancyjna, a czasami nawet zachowuje się jak yaoistka.
Jest szalona i zawsze ma pełno energii w sobie.
Uwielbia sztukę i już dawno zwiedziła wszystkie muzea w mieście.

Kamila Brooks - Przyjaciółka Magdy, skrycie podkochuje sie w James'ie.
Jest anty-społeczna i często czyta książki o paranormalnych wydarzeniach.

Octavia Charles - Rodzicielka Alex'a, bardzo troskliwa i pomocna.
Wie, że jej syn jest gejem - akceptuje to i stara się go wspierać w trudnych momentach.
Pracuje w szpitalu, dlatego często nie ma jej w domu.

Sharon Parker - Ojciec James'a. Jest oschły i wymagający. W ogóle nie toleruje ludzi LGBT.
Jest przekonania, że ,,chłopaki nie płaczą,, , co często powtarza swoim synom. James za nim nie przepada.

Sarah Parker - Matka James'a. Od niedawna pracuje w piekarni blisko domu Alex'a.
Bardzo zależy jej na dobrej relacji ze starszym synem - choć on bardzo rzadko chce z nią o czymkolwiek rozmawiać.
James nie przepada za rodzicami, gdyż wkurza go to, że rodzice często się kłucą.

______________________________________
☁ROZDZIAŁ 1☁

~
Po chwili lekko musnął dłonią mój policzek i popatrzył mi głęboko w oczy. Przybliżył się do mnie, a po upływie kilku sekund złączył nasze usta w powolnym romantycznym pocałunku.

Otworzyłem oczy i ujrzałem wiszący nade mną żyrandol oraz fioletowe kule led. Wstałem z łóżka i z rozczarowaniem spojrzałem w lustro. Ujrzałem nastolatka z brązowymi oczami, dużymi malinowymi ustami oraz smutkiem w wyrazie twarzy.
-Nic nadzwyczajnego- pomyślałem.
Wziąłem do ręki mój telefon, odblokowałem go, a na moim ekranie pojawił się dymek czatu. Była to wiadomość od Magdy.

Madzia
Hejka, mam nadzieje że pamiętasz o moich urodzinach głuptasie :P

-O nie, kompletnie zapomniałem- powiedziałem do siebie i złapałem się za głowę. -Myślałem, że to za dwa dni, co ze mnie za przyjaciel- takie myśli krążyli mi po głowie przez dłuższą chwile.
-Alex, budź się! Śniadanie czeka!- z rozmyślań wyrwał mnie głos mojej rodzicielki, która zawołała mnie na śniadanie.
Szybko odpisałem Magdzie „jasne" i zbiegłem na dół po tosty.

***

Założyłem na siebie białą bluzkę z napisem „hug me", szare jeansy i granatową koszulę. Usiadłem na krześle i zawiązałem sznurówki w moich czarnych Vansach. Poprawiłem włosy przed lustrem i psiknąłem na siebie kilka razy moimi ulubionymi perfumami. Po chwili wyszedłem z domu wkładając telefon do tylnej kieszeni spodni oraz biorąc w rękę prezent dla Magdy.
Gdy szedłem do domu mojej przyjaciółki przypomniały mi się chwile, które z nią przeżyłem.

Nasza przyjaźń zaczęła się w piątej klasie podstawówki, gdy na pierwszej lekcji (była to plastyka) nauczycielka kazała nam narysować swój portret. Kompletnie nie wiedziałem jak się za to zabrać. Zdecydowałem się zapytać dziewczyn z ławki przede mną (nie wiedziałem o nich nic, byłem nowy w klasie).
-Hej, jestem Alex- przedstawiłem się- wiecie może jak zrobić ten portret?- zapytałem spokojnym głosem.
-Hej, Magda jestem!- odezwała się niebieskooka dziewczyna o lekko rudawym kolorze włosów. -Jasne, że wiem- dodała pewnie, po czym podeszła do mnie i zaczęła coś tłumaczyć o liniach, kreskach, jednak nic nie rozumiałem.
-Już rozumiesz?- zapytała po kilkunastu minutach.
-Nie zbyt...- odpowiedziałem po chwili namysłu.
-Jak chcesz to możemy się spotkać któregoś dnia po szkole i ci wszystko wytłumaczę- odpowiedziała- Co ty na to?- zapytała uśmiechnięta.
-Byłoby super!- odpowiedziałem ucieszony.

Tak właśnie zaczęła się moja przyjaźń z Magdą. Kocham ją jak własną siostrę.

***

Z moich rozmyślań wybudził mnie dźwięk przychodzącej wiadomości z mojego telefonu. W mojej głowie odrazu pojawiło się imię chłopaka, który cały czas chodzi mi po głowie. James- imię osoby, o której miewam czasami niepokojące sny.
Odblokowałem w szybkim tempie telefon i kliknąłem na ikonkę wiadomości. Nadawcą był James. Kiedy zacząłem czytać treść wiadomości, moje policzki zaczęły nabierać różowego odcienia.

NOTKA OD AUTORA

Hej to moje pierwsze opowiadanie, ale mam nadzieję, że was choć troszkę zainteresowałam.

Pozdrawiam ciepło i do
następnego ❤❤❤

MarlentMv

Po Zachodzie Słońca //bxb//ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz