We belong to her

4.9K 190 43
                                    

Seminggu kehilangan Danish...

" Danish... Where are you my sweetheart? Mummy can't think something else beside you right now... Please come home safe and sound... Mummy miss you so much ... " kata Ad sambil menangis dan mengusap gambar Danish yang tersenyum manis semasa mereka bercuti ke Tokyo tempohari.

Carly kasihan melihat keadaan isterinya yang sering menangis dan memanggil-manggil anak lelaki mereka. Carly mendekati Ad lalu memeluk Ad dari belakang.

"Baby... Bila balik? Maafkan sayang sebab tak perasan kepulangan baby. " Ad cepat-cepat menghapus air matanya bila Carly  memeluknya dari belakang.

"Its ok sayang. I don't take it in my heart. But please sayang. Don't keep it alone and share with me. I'm your husband. Don't hide anything to me sayang. " kata Carly. Ad sudah tidak dapat membendung kesedihannya. Ad menangis semahu-mahunya dalam pelukkan Ad. Si kembar telah dihantar ke rumah pekerja mereka untuk dijaga seketika.

Ad telah tertidur kerana lelah menangis. Mata Ad dah pun bengkak kerana asyik ditemani tangisan semenjak kehilangan Danish. Carly mengambil telefonnya yang berada di meja solek Ad. Carly mendail seseorang.

"Track that women. Tonight we go there. Bring our fellow and make sure you all bring a gun. I think she got my son. I'll never forget her. " Kata Carly kepada orang yang berada di dalam talian sambil memandang permasuri hatinya. Setelah menamatkan panggilan , Carly bersiap-siap untuk membalas dendam dengan orang yang telah membuat permasurinya terluka. Carly memakai kemeja hitam dan slack hitam. Aura kongsi gelapnya muncul semula. Setelah kehadiran Ad dalam hidupnya dia telah 'cuci tangan' dalam dunia itu.

Ad adalah punca perubahannya. Carly telah membuka satu syarikat perkapalan yang megah dan amat dikenali di serata dunia. Kesemua anak buah berkerja di bawahnya. Carly mendekati permaisurinya. Carly mengucup dahi dan kedua-dua mata permaisurinya.

"I promise will bring back our son home. Just please hang on there sayang. I'll never forgive who hurt you sayang. I'll make sure they feel just like what you feel right now." Kata Carly. Carly memang pantang kalau ada yang melukakan hati Ad dan membuat Ad menangis. Orang tu tak akan hidup lama di muka bumi ni.

Carly memasuki Lamborghini hitamnya. Tiba- tiba IPhone 9+ Carly berbunyi. Carly memandang nama pemanggil tersebut. Dia tersenyum jahat dan tau apa sebab si pemanggil.

"We found her boss" Carly mematikan talian sebaik sahaja mendengar kata-kata anak buahnya. Not that easy , Mariah. Bisik hati Carly.

Di Rumah Mariah (mak kandung Danish)...

" Danish, makanlah! Kau nikan menyusahkan aku tau tak?! Dari lahir sampai ke besar , datangkan nasib malang untuk aku. Kelmarin ada orang datang nak beli kau, yang kau buat dajal tu kenapa?! Bodoh punya budak! " Kata Mariah sambil menunjal kepala Danish sehingga muka Danish terkena nasi dalam pinggan. Danish tak membalas kerana mummynya berpesan untuk selalu menghormati orang yang lebih tua.

" But you not my mother. You just trick my family. You kill my biological mother because you jealous saw her got more attention in the club than you. You just a second choice in the club meanwhile my biological mother is most popular and demand choose girl. Not like you. " Kata Danish sambil tersenyum sinis. Danish memang copy paste Carly.

" Well... Well... Well... Look who we have here. Madame of Lotus Bartholomew. Mariah de Cruise. How pathetic for madame doing something like this. So shameless. Now I want get back what you take from my wife. " Kata Carly sambil memandang tajam ke arah Mariah yang tersenyum sinis. Dia menarik Danish lalu mengacuhkan pistol di kepala Danish.

" One step you take, he will die! "Kata Mariah seperti orang gila. Belum sempat Mariah berbuat apa, Danish telah bertindak dahulu. Dia memulas tangan Mariah lalu menendang pistol tu ke arah ayahnya. Mariah menjerit kesakitan.

" I die or you die! What a bitch ! You can't hurt my mummy ! " Kata Danish lalu melepaskan tangan Mariah lalu berjalan ke arah daddynya. Mariah mengeluarkan pistol dari tepi pahanya lalu mengacukan kearah Danish. Tapi Carly bertindak terlebih dahulu. Dia menembak bahu Mariah. Rumah penthouse bergema dengan jeritan Mariah.

"Don't forget, we both is belong to her." Kata Carly lalu membawa putera tunggal keluar dari situ. Wait for us sayang.

My 'Bear'Where stories live. Discover now