"Ad tak apa-apalah. Dia cuma keracunan makanan saja. Kau jangan risaulah Carly." Kata Rinn kepada Carly. Carly memandang Ad yang bertenaga sedikit.
"Thanks Rinn because always helping me and Ad." Kata Carly lalu memandang isterinya yang duduk disebelahnya.
"No hal lah Carly. You're my buddy, bro. Why I don't help you when you in trouble." Kata Rinn. You're very lucky Ad because having a husband like my bestfriend. I hope you both will always together forever. Desis hati Rinn.
"Thanks again Rinn. Nanti free datanglah rumah yer. Saya buat kek coklat hazelnut untuk awak." Kata Ad sambil tersenyum. Carly mengusap rambut Ad sambil-sambil itu dia menghidu wangian rambut isterinya.
"OK, I will." Kata Rinn. Carly dan Ad meminta diri untuk pulang. Di dalam kereta, Carly bertanya kepada Ad bagaimana dia boleh keracunan makanan.
"Sebenarnyakan baby, Sayang try nak masak resepi baru sebelum nak masakkan baby tapi nampaknya masakkan Sayang tak menjadi. So baby tak bolehlah makan resepi baru tu sebab Sayang dah keracunan makanan. Mungkin ada bahan yang Sayang guna terlalu banyak kot. Tulah yang jadi macam ni. Hhe. Sorry making you worry." Kata Ad lalu tunduk sambil bermain dengan jarinya. Carly tersenyum melihat isterinya.
Dia faham sangat dengan perangai isterinya ni. Jika dia rasa bersalah sangat, dia pasti mrnunduk lalu bermain-main dengan jari-jari runcingnya. Carly mengenggam tangan Ad lalu menariknya ke bibir.
Dia mengucup tangan isterinya dengan lembut."Its ok, Sayang. But promise me that won't do that again. When I see you weak just now, I felt like half of my soul is come out. I think I might lose you. You know that you really important in my life, don't you sayang?" Balas Carly. Ad menganggukkan kepalanya sambil mengukirkan senyuman paling manis untuk suaminya.
"I love you, baby." Kata Ad.
"I love you today, tomorrow and always Sayang..." Balas Carly.
Ad tak mengandunglah readers dia cuma keracunan makan. But jangan risau AdCarly akan dapat juniors tak lama lagi. Sabar yer... Jangan lupa komen.
YOU ARE READING
My 'Bear'
Romance"I want you. I want you in my life."-Carly Rayyan. "Please lepaskan saya. Jangan seksa saya."- Eden Adriana. "Please be mom to my future children... I really love you, Eden Adriana." -Carly Rayyan. Enjoy baca ya. Jangan lupa vote and komen.