Goedemiddag iedereen! Hopelijk hebben jullie een goede week gehad! Zelf heb ik het ongelofelijk druk moet deadlines voor school en tentamens. *joepie*
Ik zit echter een beetje met een dilemma over dit boek. Ten eerste vroeg ik me af of het misschien makkelijker is om toch (net als de meeste boekenclubs hier op Wattpad) met groepen te werken i.p.v. wat we nu doen dat iedereen elke week twee hoofdstukken leest. Daardoor is het namelijk wel sneller mogelijk voor iemand om eerder met een boek klaar te zijn, maar dat heb je ook als je met groepen gaat werken waarin je bijvoorbeeld in een groep zit die elke week drie hoofdstukken doet. Wat vinden jullie?
Daarnaast (omdat er op het moment een paar mensen inactief zijn) begint het nu al lastig te worden om goed een verdeling te maken wat betreft wie welk boek leest. Daarom wil ik jullie vragen om als jullie nog meer mensen weten wie het leuk vinden om deel te nemen aan boekenclubs ze gewoon te taggen. Ook al doen ze al mee aan andere clubs; alleen al de mogelijkheid dat ze dit boek zien en overwegen is een grote hulp! Het lijkt me daarnaast ook echt leuk om gewoon meer leden te hebben, dat lijkt me erg gezellig!
Als laatste: ik wil hier en daar wat schrijfwedstrijden gaan doen, los van de Ster van de Maand en om dit boek nog interactiever te maken. Daarom leek het me een leuk idee om die schrijfwedstrijden open te houden voor iedereen, ook mensen die niet lid zijn van de club. Is dit misschien een leuk idee?
Goed, oké, sorry voor die lap tekst (alweer geloof ik); hierbij de weektaak!
p.s. ik zou jullie feedback op de vragen hierboven heeeel erg waarderen <3
vergeet niet om 'klaar' te reageren als je klaar bent!
De volgende deadline is 20 januari om 17:00.
weektaak:
dagdromer leest: Mijn vader is een Moordenaar (woordevol)
JCvanVreckom moet weektaak 1 nog afmaken
onverschrokken leest: Zonder Zonde (dagdromer)
woordevol leest: Als de Hemel Huilt (onverschrokken)
IceSpell moet weektaak 1 nog afmaken
xMuisje leest: Two Souls (@spiritedPanda)
SpiritedPanda leest: Liefde & Croissants (xMuisje)
kersenbrittje leest: Edingwood (jelinkad)
jelinkad leest: Lang leven de keizer?
Happy Reading!
JE LEEST
Constellation // Boekclub
Sachbücher{open voor deelnemers!} Na een succesvol half jaar van @originalverbivore's boekclub, Wallflower, leek het mij leuk om dit idee voort te zetten voor de mensen die hier interesse in hebben! Deze boekclub is een plek om je horizon te verbreden ten op...