* Schrijfwedstrijd! *

77 9 12
                                    

Om deze boekenclub wat interactiever te maken wil ik hier en daar een schrijfwedstrijd doen. Als het heel erg bevalt kan ik overwegen om een compleet, alleenstaand boek toe te wijden aan schrijfopdrachten. Maar we kijken het eerst even aan ;)

Ik wil meer schrijfwedstrijden doen die los staan van de Ster van de Maand, maar om de schrijfwedstrijd te introduceren in dit boek wil ik beginnen met een wedstrijd om de Ster van de Maand februari te bepalen.

Elke wedstrijd is open voor iedereen, ook niet boekleden! Om dus wat meer mensen aan te trekken wil ik voor deze keer een extra eis stellen om mee te kunnen doen aan de schrijfwedstrijd (en ja dit betekent dus dat als je niet aan deze eis voldoet je uitgesloten wordt van de Ster van de Maand!). 

Tag minstens twee mensen die geen lid zijn van de boekenclub waarvan jij denkt dat die interesse hebben om mee te doen aan deze schrijfwedstrijd.

De personen die getagt zijn doen niet mee voor de Ster van de Maand omdat ze geen lid zijn van de boekenclub. Maar lid worden mag altijd en iedereen is van harte welkom!

De opdracht: 

Disclaimer: ik ga er altijd vanuit dat de ideeën die ik hier in gooi voor de opdrachten origineel zijn; eventueel geïnspireerd door andere schrijfwedstrijden. Mij lijkt het geen probleem als er een wedstrijd is die overeenkomt met een ander, maar mocht je meerdere schrijfwedstrijden kennen en er zijn mensen die dit liever niet hebben (dus denk aan copyrights) laat het me weten en ik ga kijken naar een nieuwe opdracht!

Undercover Disney

schrijf een verhaal waarbij een Disney karakter betrokken is, maar benoem niet de naam of de meest kenmerkende karaktereigenschappen. 

Dus bijvoorbeeld niet: 'Ella rende de trap af en verloor haar schoen.' Dat is te voor de hand liggend. Wees creatief! Zorg dat ik echt moet nadenken over wie het is, maar het moet wel te vinden zijn. 

Om het toch wat makkelijker te maken mag je in de titel verwerken wie het is; maar dat haalt natuurlijk wel de mysterie eruit ;).

Als het te moeilijk is laat het me weten! Dit is mijn eerste keer met het maken van een schrijfwedstrijd en ik wil het niet te lastig maken :)

Totaal aantal woorden: 500 - 1000.

Deadline: 12 februari. Dit betekent dus dat iedereen vanaf vandaag twee weken de tijd heeft om een idee te bedenken en een stuk te schrijven!

uitslag winnaar: 17 februari.

Je kunt het geschreven stuk publiceren in een apart boek op je pagina of stuur mij even een privé berichtje en ik geef je mijn email adres waarnaar je het kunt opsturen! 

Laat me alsjeblieft weten of dit een leuk idee is! Ik hoor graag jullie opmerkingen en ideeën erover :)

Succes iedereen! X


Constellation // BoekclubWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu