Goedemiddag! Eindelijk is het zo ver, we hebben genoeg leden en dat betekent dat we van start kunnen!
Om het nog één keer duidelijk te maken; je leest 2 hoofdstukken van het boek dat je toegewezen krijgt en laat in totaal op zijn minst 3 inhoudelijke reacties achter.
Voor we beginnen heb ik nog een klein vraagje. Zouden jullie het leuk vinden om ook een boek van de maand te doen, net als andere boekenclubs doen (en Wallflower deed)? Zo ja, zouden jullie willen dat dit boek willekeurig wordt gekozen uit de boeken van alle leden, of zouden jullie het leuk vinden als er een kleine wedstrijd aan te pas kwam? En voor de mensen die meer dan één boek gepubliceerd hebben, zouden jullie het leuk vinden om die boeken als boek van de maand te hebben?
*oké, dat was geen klein vraagje maar oké*
Dat gehad te hebben, hier is de weektaak van onze allereerste week!! Ik wil vanaf komende week elke zondag proberen een nieuwe weektaak te uploaden, wat betekent dat deze week wat korter is, maar ik hoop dat dit geen probleem is aangezien we nog maar met een klein groepje zijn. Mocht het wel te weinig tijd zijn, laat het me even weten! Dan regelen we onderling wat.
WEEKTAAK WEEK 1: 2 januari t/m 6 januari
dagdromer leest: Lange leve de Keizer – omdat dit boek nog maar 1 hoofdstuk heeftmag je de proloog erbij betrekken, als het boek geen proloog heeft beoordeel je decover en flaptekst erbij!
JCvanVreckom leest: Zonder Zonde
onverschrokken leest: Bella - de Prinses
woordevol leest: Als de Hemel Huilt
IceSpell leest: Mijn vader is een moordenaar
xMuisje leest: De Vier Seizoenen - De IJsprins
SpiritedPanda leest: Liefde & Croissants
kersenbrittje leest: Two Souls – omdat dit boek nog maar 1 hoofdstuk heeftmag je de proloog erbij betrekken, als het boek geen proloog heeft beoordeel je decover en flaptekst erbij!
Laat me even weten als ik ergens een foutje heb gemaakt, dan kan ik het aanpassen!
Happy Reading!
JE LEEST
Constellation // Boekclub
No Ficción{open voor deelnemers!} Na een succesvol half jaar van @originalverbivore's boekclub, Wallflower, leek het mij leuk om dit idee voort te zetten voor de mensen die hier interesse in hebben! Deze boekclub is een plek om je horizon te verbreden ten op...