Olá, senhoritas! Weer een nieuwe week en eindelijk een nieuwe update! Dit gaat even een snelle zijn want ik moet zo weer weg en anders krijg ik het niet gedaan... want ik heb een deadline voor morgen 9 uur en er moet nog veel gebeuren (ja: ik heb geen vakantie, uni sucks).
Het kan dus zijn dat ik wat foutjes maak vandaag, maar ga er maar gewoon in mee please!
vergeet je niet aan de regels te houden!
de deadline is zondag tot 17:00 reageer met 'klaar!' als je klaar bent :)
weektaak:
dagdromer leest: Two Souls (SpiritedPanda)
onverschrokken leest: Lang leve de keizer? (kersenbrittje)
woordevol leest: The Secret Secret (___justrandom___)
SpiritedPanda leest: Lang leve de keizer? (kersenbrittje)
kersenbrittje leest: Heart Beat (amyverheijenxoxo)
___justrandom__ leest: Zonder Zonde (dagdromer)
lovelyreadt leest: moet haar vorige weektaak nog afmaken!
manon_books leest: Mijn vader is een moordenaar (woordevol)
amyverheijenxoxo leest: Als de Hemel Huilt (onverschrokken)
Winnaar Ster van de Maand
Omdat ik maar één aanmelding heb gekregen voor de schrijfwedstrijd betekent het ook automatisch dat diegene meteen de winnaar is (maar ook heb jij van de twee inzendingen het beste stuk geschreven!)
Gefeliciteerd: onverschrokken!
Ik vond het een leuk stukje om te lezen, ook al was het een snel geschreven stuk en is het een heel herkenbare scène. Je beschreef verder niet het karakter zelf of echt een bekend kenmerk van haar. Je zou dus alleen kunnen herkennen wie het is als je de film hebt gezien. Ik ga er dan ook vanuit dat het Anastasia is van de gelijknamige film, klopt dat? ;)
Zoela_Zoro: Hardstikke bedankt voor het meedoen! Ik waard het heel erg aangezien jij één van de twee deelnemers was. Helaas heb je niet gewonnen omdat ik niet heb kunnen herkennen welk karakter het was. Dat vond ik echt heel erg jammer omdat ik het echt heel goed geschreven vond! Het las super lekker weg en er zat echt heel veel emotie in. Misschien lag het aan mij dat ik het karakter niet herkende, maar het betekent wel dat het verhaal daardoor niet voldeed aan de vereisten :/
Om het hiermee af te sluiten:
ik ga geen schrijfwedstrijden meer doen.
Ik ga gewoon weer willekeurig iemand selecteren voor de Ster van de Maand. Het resultaat van deelnemers vond ik erg jammer, maar misschien had ik niks anders mogen verwachten met maar 9 leden. Toch is het erg demotiverend om een wedstrijd te regelen en vervolgens (bijna) geen deelnemers te hebben, dus is het ook zinloos om ze te houden.
Daarmee sluit ik dus af! Happy Reading en laat me weten als ik een foutje heb gemaakt in de weektaak! X
JE LEEST
Constellation // Boekclub
Non-Fiction{open voor deelnemers!} Na een succesvol half jaar van @originalverbivore's boekclub, Wallflower, leek het mij leuk om dit idee voort te zetten voor de mensen die hier interesse in hebben! Deze boekclub is een plek om je horizon te verbreden ten op...