* WEEK 5: 27 januari tot 3 februari *

65 4 10
                                    

Hallo iedereen! Hopelijk hebben jullie een fijne week gehad! Ik hoorde dat een aantal van jullie een toetsweek hebben, lukt het allemaal een beetje? Ik zit zelf met tentamens en het gaat echt gigantisch mis :( Maar goed, daarna een nieuw blok met ...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hallo iedereen! Hopelijk hebben jullie een fijne week gehad! Ik hoorde dat een aantal van jullie een toetsweek hebben, lukt het allemaal een beetje? Ik zit zelf met tentamens en het gaat echt gigantisch mis :( Maar goed, daarna een nieuw blok met nieuwe vakken en dan gaan we knallen dus het komt vast allemaal wel goed! Als je nog wat toetsen hebt; succes nog!

Vergeet niet om 'klaar!' te reageren als je de weektaak afgerond hebt

De deadline van de weektaak is zondag 3 februari om 17:00

weektaak:

dagdromer leest: Liefde & Croissants (xMuisje)

onverschrokken leest: Pirates Crew (manon_books)

woordevol leest: De Brugklas (lovelyreadt)

IceSpell leest: De Secret Secret (___justrandom___)

xMuisje leest: Wervelwind (IceSpell)

SpiritedPanda leest: Zonder Zonde (dagdromer)

kersenbrittje leest: Als de Hemel huilt (onverschrokken)

lovelyreadt leest: Mijn vader is een moordenaar (woordevol)

_justrandom_ leest: Two Souls (Spiritedpanda)

manon_books leest: Lang leve de keizer? (kersenbrittje)

Hopelijk klopt het zo! Elke week wordt het lastiger om een nieuw rooster te maken :') Als er iets niet klopt, laat het me weten!

Happy Reading! X

Constellation // BoekclubWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu