mä en tiiä mitä nää on

1.4K 49 44
                                    

Siis mä en tiiä mitä nää on. Joitain näitä vois varmaa sanoo writing promptseiks (en osaa taivuttaa sanoi), mut nää jotkut on vaa jotai random ideoita

💡

Hän heräsi eräänä aamuna, kun kaikki oli muuttunut. Hänen perheensä, hänen kotinsa; jopa hänen naamansa.

💡

Sun 5-vuotias lapses kuoli 20 vuotta sitten. Sä oot syömäs illallista ja sitten kuulet jonkun koputtavan ovea. Siellä oleva henkilö kertoo olevansa sun lapses aviopuoliso.

💡

Hän asui yksin, joten hän hätääntyi nähdessään pöydällä kukkia maljakossa, joita hän ei ollut siihen laittanut.

💡

Hän odotti kolme vuotta, hän ei voinut odottaa edes tuntia.

💡

Äidilläni oli kaksi sääntöä. Älä koskaan rakastu, ja älä koskaan kutsu demonia. Minä en voinut totella toista.

💡

Maalari, joka matkusti toiselle planeetalle, löytääkseen harvinaisen pigmentin.

💡

Ihmiset syntyy kehossaan merkki kuinka monta kertaa ne on elänyt.

💡

Sisarukset, joilla on yhteinen piirre. Esim. Silmien väri, luonteenpiirre...

💡

Maailma, jossa henkilöt näkevät värejä vasta, kun tapaavat sielunkumppaninsa

💡

Joku tahtoo tuhota maan/planeetan/universumin ja hänet pitää pysäyttää

💡

Joku jumala, jota ihmiset ei enää arvosta yrittää saada kunniansa takaisin.

💡

Maailma, jossa muut ihmiset, paitsi päähenkilö, ovat syntyneet siipien kanssa.

💡

Hahmo A, jonka kumppani lähti A:n parhaan ystävän matkaan. A yrittää saada kumppaninsa takaisin.

💡

Teini-ikäinen poika, joka haaveilee menevänsä naimisiin prinsessan kanssa.

💡

Kaupunki, jossa asukkaiden ÄO on poikkeuksellisen korkea.

💡

Maaginen maailma, jossa kaikki taika osoittautuu kehittyneeksi illuusioksi.

💡

Teini, jonka pitää valita kahden hyvin erilaisen koulun väliltä.

💡

Jumala(tar), joka herää ja toteaa, että hänen uskontonsa on hylätty, ja pyrkii etsimään syytä ja kääntämään ihmiset takaisin.

💡

Kukkakauppias, joka lähettää kukkia väärään osoitteeseen ja käynnistää tapahtumaketjun, joka johtaa kahteen ihmiseen, jotka tapaavat ja rakastuvat.

💡

Yhteiskunta, joka on järjestetty muinaisen ennustuksen mukaan, jonka he ovat tulkinneet väärin.

💡

Avaruusaluksen miehistö, joka on yrittänyt löytää tiensä takaisin kotiplaneetalleen vuosisatojen ajan.

💡

Vampyyri, joka mieluummin antaa verta, kuin juo sitä.

💡

Hahmo, joka saa tietää, että hänen vanhempansa ovat syyllistyneet kauheaan rikokseen, ja pyrkii keräämään todisteita heitä vastaan.

💡

Romeo ja Julia syntyvät uudelleen.

💡

Tatuoija, joka auttaa etsivää ratkaisemaan murhia, joihin liittyy tatuoituja uhreja.

💡

Puhelinmyyjänä toimiva henkilö, joka soittaa jollekin henkilölle, johon hän sitten rakastuu.

💡

Mulle saa sit kertoo jos te haluisitte tähän kirjaan jotain tiettyjä juttuja, saatan toteuttaa niitä. Mä kans kysyisin, et kuinka usein te näitä osia haluisitte? Eipä tässä muuta, vastatkaa jos tahotte.

InspiraatiotaWhere stories live. Discover now