kirjotusideoita

615 34 18
                                    

Kun jonkun sydän rikkoutuu, niin tekee myös palanen meidän maailmastamme. Se luo halkeamia, laaksoja, ja rikkoo jalkakäytäviä. Kerro minulle tarina Grand Canyonista.

Roisto painoi hänen huulensa sankarin huulille. "Shh", roisto mumisi ja iski veitsen sankarin kurkkuun. "Näin on parempi."

6 minuuttia.
Se on kaikki aika, mitä minulla on.
6 minuuttia, kunnes kipu on ohi. 6 minuuttia, kunnes minä vihdoin kuolen.

Tuhansia vuosia olin piileskellyt varjoissa ja katsonut sinua. Ainoa asia minkä tiesin oli, että sinä olisit tulossa.

Lääkäri lopetti tekstinsä sanoin: "...rakastan sinua."

Hän oli suloinen. Sitten asiat muuttuivat.

Sinun unesi ovat alkaneet vuotaa todellisuuteen. Sinua pelottaa nukkua, koska sinä et ole hallinnassa, ja hän haluaa ulos.

Kidnapattu lapsi toisti: "Mutta minä en halua tulla pelastetuksi"

Sinä elät kaupungissa, joka on täynnä ihmisiä taika/supervoimilla. Siellä kaikki on laitettu arvojärjestykseen sen perusteella, kuinka voimakkaita he ovat. Sinä voit tappaa jonkun arvojärjestyksessä korkeammalla olevan ja saada hänen sijansa. Sinä olet ensimmäisellä sijalla, mutta kukaan ei tiedä mikä sinun voimasi on.

"Tanssi minun kanssani ja leiki ettei maailmalla ole väliä", hän pyysi.
Ja sen jälkeen ei ollut paluuta takaisin.

Sinä olet aina rakastanut supersankaritarinoita...kunnes sinä olet yhdessä niistä.

Hän joi taikajuoman joka tapauksessa.

Hän oli viimein onnellinen, joten tietenkin hän on nyt kuollut.

"Lapset eivät saa leikkiä aseilla."
"Kuka sanoi, että minä leikin?" hän sanoi ja ase laukesi.

Hänen silmissään oli katse, joka sai heidät haluamaan juosta pois.

Nuo kaikki ihmiset ovat elossa - hänen takiaan.

Meidän planeettamme Maa on suurimmaksi osin vettä. Tee planeettoja, jotka ovat suurimmalta osin jotain muuta. Maata, tulta, ilmaa... Sitten kirjoita neljästä hahmosta, jotka tapaavat ja ovat kotoisin erilaisilta planeetoilta.

Puhelin soi. Ääni toiselta puolelta sanoi: "Me tarvitsemme sinua taas." Sitten hän löi puhelun korvaan.

Paholainen myi sielunsa sinulle.

Tulen aina muistamaan sen aurinkoisen kesäpäivän ja sen keltaisen mekon, joka oli hänen päällään.

Sinä olet kyllästynyt deittailuun. Sinä pyydät vanhempiasi järjestämään sinulle avioliiton.

Yhdessä, mutta silti yksin.

Hän rakasti hänen perhettään - hänen ei olisi pitänyt.

Älä lähde talosta 3:00-3:15 yöllä. Jos sinun pitää mennä ulos, älä katso ylös.

On vuosi 2030. Ensimmäiset astronautit ovat laskeutuneet Marsiin. He löytävät luolan, jossa on ihmisen luuranko ja neljä sanaa seinällä.

Olet normaalilla kiusallisella hissiajelulla. Hississä on porukka tuntemattomia ihmisiä. Yhtäkkiä mies sanoo: "Ihmettelette varmaan, miksi olen kutsunut teidät tänne." Sitten mies painaa hissin stop-nappulaa.

Olet syntynyt sokeana, mutta jotenkin sinä välillä näet oikeita ihmisiä pimeydessä. Sinä näit isoäitisi koko päivän neljä vuotta sitten. Hän kuoli sinä päivänä. Nyt sinä olet talossasi ja voit nähdä jokaisen ihmisen kirkkaasti, paitsi vieraan, jolle isäsi puhuu.

Hei kertokaas jotai mielipidettä täst kirjast! Mitkä on ollu jotai lempparijuttui ja kaikkein inspiroivia? Onko jotkut jutut ollu ihan turhia? Mitä haluisitte lisää? Tai jotai uuttaki?

InspiraatiotaWhere stories live. Discover now