jouluisia kirjoitusideoita

464 28 15
                                    

Näitä on siis 24, että jos joku haluu ni näitä saa kirjotella vaik joka päivä jouluun asti ni pääsee fiiliksiin!

1. Kaksi ihmistä ovat salaisesti rakastuneet toisiinsa. He päättävät viettää yhteisen joulupäivällisen, vain ystävinä, koska perhelomaa ei ole tapahtumassa ja heidän ystävänsä ovat liian kiireisiä.

2. Jollakulla ei ole ketään jonka kanssa viettää joulu.

3. Henkilöllä on vaikeuksia löytää tai tehdä tietty lahja jollekin toiselle.

4. Joulukortti saapuu perille 50 vuotta myöhemmin kun se oli lähetetty.

5. Joulukoristeet ovat lumottuja.

6. Joku on juuri tullut rikkaaksi ja kuuluisaksi ja hän on valitsemassa lahjoja perheelleen.

7. Joku teleporttaa viimevuosisadan jouluun.

8. A haluaa tehdä vaikutuksen B:hen, joten hän opettelee B:n lempi joululaulun sanat. Vaikka A ei tykkääkään joululauluista. Tai laulamisesta. Tai edes joulusta.

9. Joku nolaa itsensä joulubileissä.

10. Kirjoita veneestä, johon on ripustettu jouluvaloja.

11. Lumimyrsky iskee. Porukka nuoria on jumissa ja heidän on pysyttävä lämpiminä.

12. Yksinäinen henkilö löytää postilaatikostaan joulukortin. Joulukortti on avioparilta ja siinä on kuva heidän hymyilevästä lapsestaan.

13. Kaksi tuntematonta päättävät osallistua jouluaktiviteettiin yhdessä.

14. Joku varastaa joulukuusia kuusifarmilta.

15. Joku turvautuu epätoivoisiin toimenpiteisiin päästäkseen jouluksi kotiin.

16. Kirjoita huonoimmasta lahjasta jonka hahmosi on saanut.

17. He pystyttävät joulukuusensa sairaalaan.

18. Kirjoita henkilöstä, joka on päättänyt tehdä muutoksia jouluna.

19. Kuvaile joulun tuoksuja.

20. Joku avaa lahjan joka on kääritty sanomalehtiin ja ilmastointiteippiin.

21. Linnassa joulu on erilainen. Sellainen sen ei pitäisi olla.

22. Hän ja hänen raskaana oleva vaimonsa eivät löydä yöpaikkaa jouluksi.

23. Okei, hän ei ole joulupukki. Mutta hänellä on hyvä syy murtautua koteihin.

24. Mitä poro tekee tässä osassa kaupunkia?

InspiraatiotaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora