Tämmönen pikkasen (aika paljonki) spesiaalimpi luku tällä kertaa. Nää on sit pääasiassa sellasii writing promptsei ja reploja.
1. Kyllä, enkelit ovat kauniita. Mutta sinun kannatta pysytellä kaukana niistä.
2. Löydä minun ruumini.
3. Luulen, että hän ei tiedä kuolleensa.
4. "Minä en halua tulla syödyksi!"
"Ei hätää, ne syövät vain aivosi."5. "Missä hän on?"
"Maan alla."6. "Mä tahdon tehdä pahoja asioita sinulle."
"Niinkö? Mitä asioita?"
"Murtaa sinun kätesi, sinun jalkasi...ehkä sinun niskasi myös."7. "Sun pitää lopettaa ihmisten syöminen."
"No anteeks, kun yritän selviytyä!"8. Ei kaikilla sankareilla ole viittaa, joillain on häntä ja sarvet.
9. "Kun joku kuolee, sinä voit surra. Se on paljon vaikeampaa, kun joku vain katoaa."
10. "Minä tiedän, että sinä tulet merestä ja näin, mutta sinun ei kannattaisi syödä ihmisten kultakaloja."
11. Romahdin hänen syliinsä sinä yönä. Osa minusta ei koskaan palannut takaisin.
12. "Upseeri, mikä oli kuoleman syy?"
"Itsemurha."13. Kyyneleet hänen poskillaan olivat jäätyneet.
14. Eräänä yönä kumarruin suutelemaan häntä, mutta hän oli kylmä.
15. "Milloin lopetat tuon teeskentelyn? Minä tiedän, että pidät heidän verestään."
16. Kaikki planeetat, jotka löysimme, olivat jo kuolleet.
17. "Aw, sinä sytytit kynttilätkin. Tämä on niin romanttista."
"Kyllä, sinun uhrauksesi tulee olemaan romanttinen."
"Mitä?"18. He yrittivät hymyillä, mutta heidän suupielensä värisivät. Tiesin, että he olivat peloissaan.
19. "Tämä ihminen on selvästi viallinen. Pane se nukkumaan."
20. "Miksi sinä hymyilet?"
"Se poika, josta minä puhuin. Hän hankki liput teloitukseen ja pyysi minua mukaan. Ihanaa!"21. Hän juoksi pois auringosta.
22. He seisoivat siinä hetken, pitkinä ja ylpeinä. Heidän roskapussiviittansa uhkasivat repeytyä kovassa tuulessa.
23. He eivät kuvitelleet rituaalia työksi.
24. He lukivat seinällä olevan lapun. Siinä luki: "Kuningas on raskaana."
25. Joka päivä me vaihdamme auringon kuuhun ylösalaisin asuvien kanssa. Sitten annamme sen takaisin. Emme voi pitää aurinkoa huolimatta siitä, kuinka pelkäämme pimeyttä.
Mutta yhtenä päivänä huhut sodasta alkavat; toinen osapuoli kieltäytyy antamasta aurinkoa takaisin.26. "Kun tämä kaikki on ohi, mitä mieltä olisit jos pitäisimme yhden demoni vuohista?"
27. Hän katsoi suurin silmin miekkaa kädessään. Sen ympärille oli ilmestynyt sininen nauha.
28. "Hei, sun huulessasi on verta. Olitko sä tappelussa?"
"Oikeastaan, se on tullut mun lounaasta."29. "Itketkö sinä? Silmäsi ovat punaiset."
30. Puoliverinen auringon jumalan poika alkaa tapailemaan kuoleman jumalan poikaa.
31. Aina kun he suutelivat, hänen mieleensä tulivat sade ja syntymäpäiväkakku.
32. "Älä ole surullinen, lapsi. Kaikki mikä alkaa, yleensä myös päättyy."
33. "Kuinka monta kertaa meidän pitää tavata, jotta voit vakuuttua siitä, että olemme sielunkumppaneita?"
YOU ARE READING
Inspiraatiota
RandomVapaasti käytettävää inspiraatiota kirjoittamiseen, mitä tähän kirjaan yritän kirjottaa sillon, kun jotain mieleen tulee. Lähetään siitä, että suunnilleen kerran viikkoon päivittelen. Jotain kirjottamisopas juttujaki saattaa tulla! tästä kirjaan päi...