-Abla abla abla abla uyan uyan uyaaaaaaan !!
Ahh hadi ama bugün haftasonu. Koskoca hafta boyunca bugünü bekledim ben uyumak için (!)
-Daniel git başımdan seni küçük yaramaz !
-"Olmaaaaz annem ve Mel abla seni aşağıda bekliyorlarrrr emin ol seni uyandırmak benim de hoşuma gitmiyor. Sabah sabah tam bir öcü gibi oluyorsuun hihihi " öcü mü ?? Ah gerçekten bu çocuk beni deli ediyor .
-öcü mü ?? Sen şimdi görürsün öcüyü, bıcırık seni gel buraya.
Kardeşimi yakaladım ve gıdıklamaya başladım.
-kimmiş öcü hı söyle bakalım
-"seeeen seen seeen" kahkahalarından dolayı artık bende gülmeye baslamistim.
-öyle miii galiba bu kadar gıdıklanmak artik sana yetmiyor biraz da ısırılmak ister misin ?
-
oh tamam abla tamam sen öcü değilsin özür dileriiim.
-heh aferin şöyle uslu çocuk ol Dan.
Dememle birlikte beni ısırıp kapıya kadar koştu
- Öcü abla öcü abla öcü ablaaaa lalalala
-ah gerçekten de ! İn aşağı Dan, giyinip geliyorum.
Bugün günlerden cumartesi. En sevdiğim gün diyebilirim hem kim haftasonunu sevmez ki değil mi ama ? Yarın en yakın arkadaşlarımdan Alvina'nın doğum günü. Bu yüzden Melanie (en yakın arkadaşımdan diğeri) ile bugün şehir merkezine gidip bir seyler bakacağız.
Yataktan kalktım ve yavaşça lila renkli dolabıma doğru yürüdüm. Ben öyle pek sade olmayı seven birisi değilim ama çokta abartmam ortama uygun giyinirim kısacası. Bugün için siyah bir kot salaş sarı bir tişört geçirdim -vücudumu seviyorum 1.63-1.65 boylarında ve hatlarım belirgin olduğu için biraz yaşımdan büyük gösteriyorum orası ayrı bir konu- sonra banyoya gidip saçlarıma sekil verdim. Saçlarım kıvırcık olduğu için biraz sıkıntı çeksem de saçlarımı çok seviyorum. Aynanın karşısına geçtim ve gözüme eyeliner çektim. Makyaj yapmam ama asla eyelinersız dışarıya da çıkmam. Dişlerimi fırçalayıp merdivenlere doğru gitmeye başladım Mel ve annem okul hakkında konuşuyorlardı.
- Selam kızlaaaar bu ne güzel bir sürpriz.
- Günaydın bebeğim
-Günaydın anne
- Günaydın Em
- Selam Mel.
Ikiside ayakta durmuş beni izliyorlardi gittim ve Melanie'ye sarıldım. Bu kız yaz kış kutuplar kadar soğuk. Melanie'yi çok severim o benim en değerli dostum. Uzun boylu, zayıf ve esmer bir kızdır. Gözleri koyu kahve aynı kısa saçları gibi. Sarılmayı bıraktık ve ben meyve tabağından bir tane elma alıp ısırdım. Melanie gözlerini devirdi. Kendisi meyve yemez aslında bu zamana kadar hiçbir şey yediğini görmedim.
-" Ee bugünkü planınız nedir kızlar Alvina'ya ne alacağınızı kararlastırdınız mı ? " dedi annem
"Hayır daha tam olarak kararlaştırmadık Bayan Adilyn"dedi Mel.
"Hadi çıkalım Mel daha çok işimiz var. Anne ben bugün Melanielerde kalacağım görüşürüz."dedim ve anneme sarılıp öptüm. Arkamdan kapıyı kapattı. İçerden Dan'in koşuşturmalarını duyuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Çocukları (Askıda)
Hombres LoboÜç arkadaş , üçü de birbiri için çok değerli. Bu üç arkadaşın dostluğu , maceraları , aşkları ve savaşları .. Arkadaşlar bu ilk hikayem hatalarımı hoşgörün ve bana destek çıkın.İyi kötü bütün yorumlarınızı bekliyorum. İlk başta hemen hikayeye girme...