4.Bölüm

94 6 0
                                    

"Hahaha ne kadar komiksin Ericsson sen ve bu iğneleyici esprilerin olmasa günümün berbat(!) geçeceğine inanmalısın, Bay Beta." dedim.

"Boşver Em biz eğlenmemize bakalım bu güzel geceyi mahvetmeyelim." dedi Alvina.

"Zaten günümü bir Beta için berbat edemem Alv."dedim

"Bayan Alfa konuştu, çok tırstım Emma Rose. Cık cık cık çok yanlış anne ve babadan gelen Alfalığın ile bu kadar övünmemelisin."dedi Ericsson.

Bende o sırada biraz hırladım, geri adım attılar ve bize iyi eğlenceler dileyip ayrıldılar.

"Emma sakin ol bu kadar insan arasında gürültü patırtı çıkartmayalım, zaten o kendi yerini biliyor." dedi Mel. Bende başımı haklısın dercesine salladım ve gülümsemeye başladım. Birer tane Churchill söyledik. Yaş sınırımız tutmadığı için kesinlikle bir şeyler içmemiz yasaktı ve en doğrusu da buydu. Çünkü kendimizi kaybedince neler olabileceğini biz bile bilmiyorduk.. Aslında etkilendiğimizi de pek sanmıyorum.

Çevremizdeki insanların alkolün etkisiyle yavaşlayan reflekslerini izlemek gerçekten çok eğlenceliydi. Dj Britney Spears & William-Scream and Shout çalmaya başladı.Aradan bir kaç saat geçti biz de Alvina'ya hediyelerini verdik. Doğum gününü kutlayıp birbirimize sarıldık.

"Mel, Leo sana nasıl izin verdi ?" dedi Alvina.

Bende bir kahkaha patlattım ve ekledim.

"Eminim Mel gözlerini kocaman açmış ve onu etkilemiştir Alv. " dedim

Mel omzuma şakayla bir yumruk attı ve ben yine kahkahayı patlattım tahminim doğruydu. Biz ortama biraz daha alışmaya başlamışken çok değişik bir hisle arkama döndüm ve onu gördüm. Sanırım bu Mel'in bahsettiği yeni çocuktu. Aman tanrım gerçekten çok yakışıklıydı. Yaklaşık 1.85-1.90 boylarında kumral, kısa saçlı yeşil, gözlü birisiydi. Ama insan değildi, kesinlikle ve kesinlikle değildi. O bir vampirdi.

Gece'nin Çocukları (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin