Eu

71 4 0
                                    

Anastasia

Buna,sunt Anastasia,sunt o fire foarte vesela!Viața mea nu e deloc normala,dar o ador!Nu îmi cunosc adevărații părinți,dar cei cu care locuiesc mă simt bine.
Eu am fost găsită de mică în pădure,iar Slenderman,mă găsit ai crescut alaturi de ceilalți criminali!Am 14 ani,la școală nu merg,nu vreau,Slenderman mă învățat tot ce trebuia să știu..
Azi e marți,e 18:20 eu hotărăsc să mă duc să fac dus SI să mai stau pe laptop,după la nani.
Când intru in baie,simt ceva la gura mea după nimic,doar negru .

Mă trezesc pe un pat.Intr-o camera cu alb SI roz pal...
Eu tip.
Pe ușă intra o doamna din domn.
Doamna-O doamne!Ce sa întâmplat?!
Eu-CINE ESTI?UNDE SUNT?!
Doamna-Te-am adoptat scumpo,ești fiica noastră de acum...
Nu mă adoptat,mă furat!
Eu-MAI FURAT NU ADOPTAT!
Ea-Au dreptate dar...voiam o fata..SI...ai fost singura pe care am gasit-o...
De atunci am stat cu ei,mă comportăm urat,eram neascultătoare,la școală note proaste,eram bad girl,mă băteam cu mai toți,părinții mă certau,au început să nu mă mai suporte,au trecut atâția ani,într-o zi,am văzut pe scări SI mi-am pierdut memoria,dar mama mi-a zis că mă găsit la 14 ani pe strada SI mă adoptat,dar eu știu că aveam i familie în mijlocul pădurii,cred că de oameni,nu știu...
Mă îmbrac in:

E noapte,m-am îmbrăcat în negru sa fiu greu de observat,e de avea 2 ianuarie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

E noapte,m-am îmbrăcat în negru sa fiu greu de observat,e de avea 2 ianuarie...
Ies pe geam din camera mea,după fug în pădure,am de gând să caut , să văd dacă chiar exista un conac in care era familia mea!!Merg prin pădure,știu să mă catar in copaci,sunt că o pisica,sar dintr-un copac in altul,mă plimb prin pădure...

După 6 luni.

Tot în pădure sunt,eu dorm in copaci,e comod pt mn,nu am găsit încă nimic,dar inca caut.
Stăteam pe o creanță de copac , e după-amiază,vreau să mă relaxez,pe sub pomul in care stau,trece un om
Eu sar din copac in copac urmarind-ul.
El aude fosenete dar nu știe de unde vin.
Eu rad isteric,nush dc.
El se uită precaut in jurul lui dând de ochii mei ce străluceau in întuneric
El-CINE ESTI?!
Eu rad iar,după mă fac nevăzută printre crengile copacilor.

Jeff

Mă duc acasă sa vb cu Slender
Când ajung mă duc la el în birou
Eu-Slend,am găsit o creatura în pădure.
Slen-cum adică?
Eu-Ma plimbam prin pădure dar am auzit foșnete,după un râs isteric,am văzut doi ochi roșii,după am întrebat cine e,alt râs isteric ,după sa făcut nevăzut/a prin copaci...
Slender-maine ne ducem toți la vânătoare sa găsim chestia aia.

A doua zi

Suntem toți într-un luminiș,fiecare cu arme.

Anastasia.

Mm...cine o fi ăla...de acum sunt An,nu Anastasia.Ma plimbam prin copaci până văd mai multe siluete.Alerg pe care fi până acolo,fac puțin zgomot,ei auzind,se uita precauti prin copaci.Incep sa merg mai încet,nu îmi pot ascunde rasul isteric când văd că sunt așa confuzi.
Ăla de ieri-UNDE ESTI???
Eu mai rad o data.
Mă pun în fund pe o creanga care e exact deasupra lor,dau din picioare SI mă uit la ei.
Până când simt ceva ce mă ia de talie SI mă aduce jos.
Era un...tentacul?Ok e ciudat.
Mă lăsa jos iar eu îi inspectez pe toți,unu cu un rânjet mare tăiat(Jeff)un spiriduș(Ben)Un clown (L.Jack)Unu cu masca albastra(E.Jack)o fetiță(Sally)Maschy SI Hoodie(nush cum arată,am uitat)
Fată îmi pica pe cel mai înalt care nu are fata SI e alb.
Albu-Cine ești?
Eu-vrei să ști?
El-fa
Eu-E bine sa vrei
El se cam enervează.
Fetiță aia vine la mine
Ea-Buna eu sunt Sally
Eu-asa SI?
Ea vrea să mă ia în brațe dar o apuc de par SI o arunc mai încolo
Albu-Cine e numele tau?
Eu-secre

Fata paduriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum