SI zice:
El-Cine ești?Nu ai voie pe teritoriul nostru!
Eu-Uite că am !
Zic aroganta.
Eu apasă pe citit acesta strapungandumi un pic pielea,făcând o linie roșie din care ieseau mici fâșii roșiatice.
El-Cum te numești!
Eu-Nu e treabă ta!
Zic eu apăsat fiecare cuvant.
El apasă aici mai mult,linia roșie devenit mai adâncă,lama murdarinduse mai tare iar mai multe fâșii roșiatice curgând.
Ma întoarce spre prietenii mei iar ei au mâinile ținute la spate.
Eu-Datile drumul jegurilor!
Tipi apasă mai tare gatul meu fiind tot roșu.
El-Aceasta e pădurea lui Slenderman iar voi nu aveți voie aici!
Eu-Se pare că voi nu ați fost puși la curent cu ce sa mai întâmplat în ultimile luni.
Zic amuzanta.
El-Adica?!
Eu-Hm..oare Anastasia ce mai face..?
El-ANASTASIA E MOARTA DE MULT TIMP!ACUM TREBUIA SA AIBA 16 ANI!A FOST RAPITA LA 14 DE ACASA SI DE ATUNCI NU A MAI FOST GASITA DEVI A MURIT!
Zice el țipând la mine.
Eu-Siiiiiigur.
Zic eu plictisita.
Tipul apasă mai tare.
Adam-Lasa-o in pace!O sa ii tai capul!!!
Zice speriat.
Alpha începe să se foiască dar cel ce îl ține ii da un șut Intr-o parte eu enervanduma la maxim.
Eu-PANA AICI!LE DATI DRUMUL IN SECUNDA DOI DACA NU DAU FOC LA TOATA PADUREA!!!!!!!
In portavoce se aude vocea reginei dar nu înțeleg ce zice căci pierd sânge iar auzul meu nu mai este bun SI simt cum voi leșină imediat.
Regina apare aici.
Tipii nu ne dau drumul.
Când Regina-Ai mă vede se sperie.
Tipu-Plecati regina!
Regina nu apuca să zică nimic că este teleporta înapoi.
Se pare că nu are voie aici
Tipu-Repet pentru ultima oară,cine sunteți!?
Eu nu zic nimic căci nu mai pot simt cum voi leșină din clipa în clipă.
Alpha vrea sa vina la mine dar unul din tipi ii lipește un pumn.
Simt cum trebuie sa ies de aici SI sa ii dau o lecție tipului că la lovit.
Eu-Pana aici va fost.
Zic eu serioasă SI mă smucaesc din brațele tipului cuțitul adâncind rana SI mai tare.
Pierd mult sânge iar bluza,gatul pieptul îmi sunt roșii.
Ma pun pe jos așa:(Eu dintr-un joc de al meu)
Dar pun o mana pe pământ,închid ochii,iar apoi un cutremur destul de puternic apare,pământul se zguduie puternic,cei ce îmi țin prietenii cad în fund,multi copaci se dărâmă.
Îmi deschid ochii iar cutremurul devine mai mare
Văd în depărtare pe Slendy SI ceilalți uitanduse după copaci aici,sunt confuzi din speriați,Sally sta în brațele lui Slendy SI plânge,nu își dau seama că sunt eu.
Mă ridic în picioare.
Cutremurul se termina
Sunt amețită.
Mă duc la prietenii mei,le dau mâna că sa se poată ridica.
Alpha îmi apucă mâna SI se ridică după ma ia in brațe,eu nu reacționez.
El-Off,ești bine?Rana ta,curge mult sânge!
Eu-Sunt ok..
Mă duc SI ii ridic SI pe ceilalți doldetinisr ei speriați se duc în pădure.
Eu-Sa zis SI cu plimbarea noastră..
Zic cu ultimile puteri după leșinAlpha
După ce zice că sa zis doar cu plimbarea noastră,cade la pământ.
Eu ma reped la ea. O iau stil mireasa si mă uit la rana ei care o seacă încet încet de sânge.
La noi aleargă un grup de criminali,ii cunosc,adică nu suntem prieteni sau așa dar am auzit de ei,Slenderman SI CreppyPasta.
Se uită la fata dar ea este cu fata la mine SI are parul pe fata deci ei nu o pot vedea.
Începe să se foiască la mine in brațe.
Își deschide încet ochii dar când îi vede pe ai mei zice in șoaptă:
Ea-Nu trebuie că Slen sa mă vadă..
După își închide din nou ochișorii ei micuți SI minunați.
Ce am?Ce se întâmplă?!Ochii mici si minunați?!